Achilles: Legends Untold - DarkSouls z Torunia, otwarte betatesty.
![Achilles: Legends Untold - DarkSouls z Torunia, otwarte betatesty.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_16442171460JfhJ4EE169ysFk8buz36d,w220h142.jpg)
Cześć wszystkim mirkom i mirabelkom! Jesteśmy małym, aczkolwiek składającym się raczej z weteranów (tak, trochę starzy już jesteśmy) branży studiem z Torunia, które pracuje nad swoim pierwszym tytułem już od jakiegoś czasu. Zapraszamy chętnych do zapoznania się z Achilles: Legends Untold.
z- 226
- #
- #
- #
- #
- #
- #
źródło: comment_1644229507aWitR5aOz4iLIwWpXJ0kfu.jpg
Pobierzps. przekażę opinię, w sumie to nie wiem jak się gryf rusza, nigdy żadnego nie widziałem :D, ale przekaże info, spox.
Co do Achillesa, masz rację ;) Ja często padam na pierwszym NPC w tutorialu, ale mamy w ekipie Bartka, tester, ma już około 2kh, patrząc jak gra można mieć wrażenie, że to banalna gierka :) Do czasu, aż się samemu nie usiądzie. Zmierzam do tego, że tak, taki Bartek to by Troje sam zdobył :)
BTW: po to też są otwarte testy, żeby takie rzeczy wyłapać :)
Nie będzie spoilowaniem jak dodam, że w skilach jest docelowo opcja przyspieszenia ruchu podczas walki, ale zbalansowanie tego, uwierz mi, to mega duża sprawa, zwłaszcza, jak damage
A bardziej poważnie, nie chcemy się pchać w politykę i inne takie, chcemy robić gry :D
- spadająca kamera i walka, zanotowałem, coś w tym może być,
- Oszczędzasz Hektora, to nie znika, zabijesz... znika :) ale da co innego.
- widoczność szkieletów, przekaże, nie pierwszy o tym wspominasz,
- lecące dusze ;) znam to, przekaże,
- tarczownicy, są skile co rozbijają blok np: