Mały UPDATE afery http://www.wykop.pl/artykul/4632819/jak-serwis-msi-polska-ignoruje-klienta-i-niszczy-reklamowany-sprzet/. W skrócie laptop cztery razy był oddawany do serwisu MSI z usterką złącza HDMI. MSI nie stwierdzało/ nie naprawiało usterki, później też przestało odpisywać na @.
Jeszcze w listopadzie przesłałem link ze znaleziskiem do działu marketingu MSI. Serwis MSI w końcu odezwał się do mnie(po ponad miesiącu od ostatniego @). Cytuję: "W tym czasie prowadziliśmy rozmowy z naszą kwaterą główną w celu znalezienia rozwiązania sytuacji. Pozyskaliśmy właśnie specjalny
Jeszcze w listopadzie przesłałem link ze znaleziskiem do działu marketingu MSI. Serwis MSI w końcu odezwał się do mnie(po ponad miesiącu od ostatniego @). Cytuję: "W tym czasie prowadziliśmy rozmowy z naszą kwaterą główną w celu znalezienia rozwiązania sytuacji. Pozyskaliśmy właśnie specjalny
Ostatecznie po 6 serwisie laptopa za 16k (od 02.2019 do 07.2019) otrzymałem zgodę od MSI Polska Sp. z o.o. na "rozliczenie sprzętu drogą dystrybucyjną". Odesłałem laptopa, został w serwisie a ja otrzymałem oświadczenie do rozliczenia sprzętu ze sklepem. Zamykam temat z uśmiechem i niesmakiem do produktów oraz serwisu MSI.
#laptopy #msi #msiserwis #afera