Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko166
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Igrzyska

    Igrzyska
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Amucat
Amucat

Amucat

Dołączył 8 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 775
  • Znaleziska 8
  • Mikroblog 767
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2
aleksc
aleksc
aleksc
25.09.2022, 09:57:43
  • 0
Jesli prawda jest, ze putin 30. wrzesnia przylaczy obwod zaporoski i chersonski (pal licho już nawet obwod doniecki i ługanski) do rosji to ta wojna albo nigdy sie nie skonczy, albo putin planuje uzyc broni atomowej. Bo jak obwod chersonski i zaporoski zostana przylaczone do rosji to smierc putina nic nie zmieni, bo te decyzje bedzie mogl odwolac tylko parlament. Ten sk*** poszedl na calosc :(

#ukraina #rosja
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amucat
Amucat
Amucat 25.09.2022, 10:01:19
  • 3
@aleksc: Jak trzeba będzie, to nowa władza raz-dwa wszystko cofnie, jakiś TK orzeknie, że było nielegalnie i już
  • Odpowiedz
Squatlifter
Squatlifter
Squatlifter
23.09.2022, 21:57:44
  • 19
Ruscy straszą świat atakiem nuklearnym, a ciekawe czy sami są gotowi na przeżywanie fabuły powieści swojego ulubionego pisarza współczesnego postapo science fiction - Dmitrija Głuchowskiego? Wprawdzie to miał być dopiero rok 2033, ale to już niedługo, tylko dekada. Jeszcze się okaże, że ten pisarz zdobędzie renomę w Rosji jak Juliusz Verne w świecie. Naprawdę chcecie tego Rosjanie?
( ͡° ʖ̯ ͡°)
#wojna #ukraina #
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 22:14:44
  • 3
@Squatlifter: Na ile udało mi się z nimi pogadać na pikabu - Rosjanie wcale nie zakładają, że Rosja użyje atomu jako pierwsza. Ich zdaniem USA może się do tego szykować i wtedy będzie odwet.
  • Odpowiedz

347

W szkołach może pojawić się konieczność dystrybucji jodku potasu

W szkołach może pojawić się konieczność dystrybucji jodku potasu

Środek łagodzący skutki promieniowania może być rozdawany uczniom w związku z eskalacją konfliktu w Ukrainie. (...) Polskie MSWiA uspokaja i podkreśla, że przekazanie jodku potasu jest standardową procedurą.

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 23.09.2022, 09:04:21
  • 179
  • #
    polska
  • #
    elektrowniaatomowa
  • #
    ukraina
  • #
    szkola
  • #
    wojna
  • #
    rosja
Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 09:16:19
  • 25
Standardowa procedura xD
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 18:42:12
  • -7
@obk: No jak nadasz taką ciekawę definicję słowa "standardowy", to równie dobrze możesz powiedzieć, że jechanie do szpitala to standardowa procedura jak masz zawał. Takie określenie tu nic nie wnosi, zwłaszcza gdy ma być użyte jako "uspokajające"
Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 18:42:46
  • -3
@Murmrgh: Ale ja to nawet mogę popierać, krytykuję tylko takie głupkowate tłumaczenie, że to standard, wszystko OK, można się rozejść
Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 20:37:08
  • -3
@obk:

Musimy uciąć panu obie nogi, ale przy pana chorobie to standardowa procedura

A, jak tak, to spoko, bo już się bałem
j.....u
j.....u
konto usunięte 23.09.2022, 17:59:12
  • 8
Wiecie może skąd w onucach przekonanie, że mogliby bezkarnie zrzucić atomówki na Ukrainę? Przecież od 2014 roku Memorandum Budapesztańskie jest nieważne i Ukraina miała 8 lat na ponowne wytworzenie broni jądrowej. Nie było żadnych prawnych i praktycznych ograniczeń. Mają fizyków jądrowych, uran, bardzo dobre rakiety.

Rosja nie boi się ukraińskiego przeciwuderzenia bronią jądrową?
#ukraina #wojna #rosja
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 19:09:03
  • 0
Nie było żadnych prawnych i praktycznych ograniczeń


@jestem_na_dworzu: Traktat o nieproliferacji broni jądrowej, mówi to coś panu?
  • Odpowiedz
Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 19:25:06
  • 0
@jestem_na_dworzu: Nie, zgodnie z tym traktatem żadne państwo, które nie przeprowadziło udanej próby jądrowej do daty ustalonej w tym akcie, nie może włączyć do swojego arsenału broni atomowej
  • Odpowiedz
Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 19:32:23
  • 0
@jestem_na_dworzu: Rosja jest sukcesorem ZSRR w tym traktacie. Ukraina jest państwem, które nie przeprowadziło udanej próby jądrowej, więc ma zakaz pozyskiwania broni jądrowej.
  • Odpowiedz
amstaf01
amstaf01
amstaf01
23.09.2022, 17:28:38
  • 25
Mirki ale będą jaja, jak z tych referendów wyjdzie, że mieszkańcy nie chcą być pod rosyjską okupacją, Putin powie no trudno i wycofa wojska zamykając temat mobilizacji. W sumie jak tak teraz myślę, to byłoby to najlepsze rozwiązanie do wyjścia jako tak z twarzą z tego konfliktu dla Putina.
- Mówi wtedy: no my chcieliśmy tylko pomóc, ale oni powiedzieli nie, więc szanujemy. Demokracja wygrała.
- Rosjanie zamiast skupiać się na porażce cieszą się, że nie trzeba iść na wojnę
- Zachodni politycy też mają mindfuck, bo niby napadł, ale potem demokrację uszanował. A zima jeszcze się nie rozpoczęła, więc takie Niemcy nie pogardzą tanim gazem. Szczególnie, że nawet czołgów wysyłać nie chcą.
- USA zamyka temat wzmacniania wschodniej flanki i pakuje wszystko na pacyfik, bo zagrożenie minęło.
- Sankcje powoli są zdejmowane. Być może po nowych wyborach/śmierci Putina nie byłoby po nich już śladu.
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 19:12:18
  • 1
@amstaf01: No to jest najlepsze, że gdyby to były szachy 5d, to by się tak skończyło, ale Putin jest za głupi
  • Odpowiedz
S.....T
S.....T
konto usunięte 23.09.2022, 13:03:26
  • 2012
300k chłopa nagle nie przychodzi do pracy. I podobno pracodawca ma im "zarezerwować" stanowisko i wypłacać wynagrodzenie. Czujecie ten burdel w firmach? XD
#ukraina
  • 77
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 13:05:17
  • 78
@SerasVCT: Nie, wynagrodzenia nie ma im płacić
  • Odpowiedz
the_good_guy
the_good_guy
the_good_guy
23.09.2022, 11:53:40
  • 1
Załóżmy, że wojna już się skończyła. Szczęśliwie, czyli rosjanie wrócili do swojego chlewa. Ukraina odzyskała wszystko, łącznie z obwodami donieckim i ługańskim. Te tereny są pewnie kompletnie zniszczone gospodarczo, do tego nie ma tam już tkanki społecznej, która została zniszczona i przez rządy watażków, i przez masowe mobilizacje. Jaką strategię przyjąłby według was Kijów wobec terenów byłych pseudorepublik?

#ukraina #wojna
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 11:59:44
  • 0
@the_good_guy: Pewnie jakieś korzystne oferty zasiedlenia. Zresztą jak rozkręci się tam biznes na preferencyjnych warunkach, to ludzie zaczną zjeżdżać
  • Odpowiedz
Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 11:58:03
  • 3
IHMO dalszy rozwój wypadku należy konstruować z przewidywań zamieszczonych na pikabu. Mam zresztą wrażenie, że oni trochę lepiej rozumieją przemówienia Putina i te występy w mediach niż my, zwłaszcza, że u nas trochę się dorabia teorii do tego wszystkiego.

W związku z tym:
1. Rosja nie użyje atomu pierwsza (mam wrażenie, że dla ruskich jest to kompletnie oczywiste)
2. Rosja nie odpuści i będzie walczyć tak długo aż zajmie "Noworosję", albo upadnie
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hydrazant
Hydrazant
Hydrazant
23.09.2022, 12:06:19
  • 0
@Amucat: W takim razie Amerykanie powinni słać tam jak najlepsze narzędzia mordu i w jak największych ilościach, żeby Ukraińcy mogli ich masakrować nawet na odległość. To wszystko jest do czasu. Mobilizacja brzmi jak final solution jeśli nie liczymy atomu. Nie będą mogli słać milionów do wojska w nieskończoność. Myślę, że to ostatnia bariera przed przekroczeniem krytycznej linii. Nawet Ruskie zaczną się buntować, więc wszystko w rękach Ukraińców i zachodu.
  • Odpowiedz
MilionoweMultikonto
MilionoweMultikonto
MilionoweMultikonto
23.09.2022, 12:36:16
  • 0
@Hydrazant: w takim razie trzeba tam wysłać też więcej misji humanitarnych i niezależnych obserwatorów żeby zagwarantować żeby nikomu nie stała się krzywda poza obszarem wyznaczonym do utylizacji ruskich
  • Odpowiedz
Amucat
Amucat
Amucat 23.09.2022, 10:49:10
  • 0
Niech mnie ktoś poprawi, ale rozdawanie jodku średnio świadczy o ryzyku wojny nuklearnej. Skażenie radioaktywne z wybuchu pojedynczej bomby jest względnie małe, a przede wszystkim lokalne (zwłaszcza, gdy ładunek, zgodnie z procedurami, eksploduje w powietrzu, a nie przy gruncie).
Rozdawanie jodku ma sens przy katastrofie nuklearnej jak np. w Czarnobylu, gdzie materiał uwalnia się w sposób niekontrolowany przez dłuższy czas.

#ukraina
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

N.....d
N.....d
konto usunięte 23.09.2022, 10:58:22
  • 1
@Amucat: Świadczy o tym, że ludzie są spanikowani i coś trzeba zrobić, niezależnie od tego, czy to ma sens, czy nie. A tym razem zamknięcie parków i cmentarzy nie pomoże.
  • Odpowiedz
Kamelot
Kamelot
Kamelot
23.09.2022, 11:08:40
  • 1
@Amucat: no ale przecież chodzi o ryzyko katastrofy w elektrowni w Zaporożu a nie atak nuklearny. Zresztą to jest działanie z serii - niewiele kosztuje a lepiej być gotowym.
  • Odpowiedz
Mikuuuus
Mikuuuus
Mikuuuus
22.09.2022, 14:34:28
  • 30
https://www.wykop.pl/link/6828641/rosjanie-otrzymuja-niespodziewane-wezwania-do-wojska/

Specjalista IT będzie nawozić Ukraińską ziemie ( ͡° ͜ʖ ͡°) XD I to wszystko przez to ze putin nie potrafi przyznać sie do porażki xD

#ukraina #rosja #wojna #ruskimir
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amucat
Amucat
Amucat 22.09.2022, 14:41:32
  • 6
@wordpress_developer: O właśnie, też to miałem napisać; czyli wzięli gościa z doktoratem, który nigdy nie służył w wojsku
  • Odpowiedz
Amucat
Amucat
Amucat 22.09.2022, 12:42:03
  • 1
Takie dwa pytania:
1. Czy Girkin już jakoś skomentował mobilizację?
2. Czy jest możliwe, że będziemy teraz oglądali takie sceny jak np. we "Wrogu u bram", czyli masowa rzeź na polu walki, oddziały zaporowe i jeden karabin na dwóch żołnierzy?

#ukraina
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lysandros
Lysandros
Lysandros
22.09.2022, 12:46:33
  • 0
@Amucat: jeżeli poślą ich od razu jak są to podobna jakość, ale 300k to trochę za mało na takie szarże zwłaszcza przy współczesnych karabinach
  • Odpowiedz
GoracyStek
GoracyStek
GoracyStek
22.09.2022, 12:54:12
  • 0
@Amucat: ad 1. tak - https://www.wykop.pl/wpis/67864635/mobilizator-sie-wkurzyl-z-jego-telegrama-jutro-o-g/
  • Odpowiedz
pss8888
pss8888
pss8888
22.09.2022, 12:24:08
  • 12
#ukraina #wojna #rosja #pobor
W związku z mobilizacją w całej rossji warto wrócić do czasów mobilizacji z Donbasu bo to co tam się działo daje nam pewne pojęcie o tym co może być teraz na dużo większą skalę. W artykule onetu historia artysty, muzyka który trafił jako poborowy na front podczas walk o Mariupol.

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/ta-wojna-probuje-zmienic-mnie-w-piepnego-potwora-muzycy-na-wojnie/55cr80w

Matwiej i krewni jego kolegów z orkiestry twierdzą, że żadna osoba z Dywizji Kultury nie przeszła żadnego przeszkolenia w używaniu broni lub taktyce walk.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amucat
Amucat
Amucat 22.09.2022, 12:36:18
  • 0
@pss8888: Jest możliwe, chociaż te DRL i ŁRL to raczej takie mafijne bantustany i w samej Rosji może być jednak lepiej
  • Odpowiedz
n.....m
n.....m
konto usunięte 22.09.2022, 10:41:39
  • 11
Żałosne są te teksty, że jak kacapy grożą użyciem broni atomowej w obronie zaanektowanych terytoriów to Ukraińcy powinni odpuścić. Za miesiąc kacapy mogą ogłosić aneksję obwodu kijowskiego i lwowskiego, a za pół roku Brazylii i p...ć że "Federalny Okręg Amazoński to integralna część Rosji, i będziemy jej bronić wszystkimi możliwymi środkami, także bronią jądrową". Niech spróbują jej użyć. Chiny i Indie już się na nich w...wiają, gdyby użyli broni atomowej nie mieliby
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amucat
Amucat
Amucat 22.09.2022, 11:00:41
  • 0
@MoccaC: Gdzie to wyliczenie? Jak coś legitnego, to dej linka. Nawet te 700 głowić to prawdopodobnie katastrofa dla świata, według tego co ostatnio opublikowali w jakimś znanym czasopiśmie naukowym - ilość sadzy, która dostanie się do atmosfery, to klęska głodu dla ok. kilku miliardów (!) ludzi
  • Odpowiedz
Amucat
Amucat
Amucat 22.09.2022, 11:45:24
  • 0
@tos-1_buratino: Bo nie robiono tego równocześnie. Serio, hipoteza zimy nuklearnej nie wzięła się z d*py, a te wyliczenia, o których mówię, opublikowano w tym roku (to w pewnym sensie nawiązanie do tej hipotezy).
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
  • Strona 5 z 11
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 14.02.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 22.09.2022

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl