Kolejne demko z postępów prac nad językiem programowania Jonathana Blowa przeznaczonego do gier! (poprzednie tutaj)
Część 1: https://www.youtube.com/watch?v=-UPFH0eWHEI
Cześć 2: https://www.youtube.com/watch?v=K45J_9jns7w
#gamedev #programowanie #cpp @PsichiX
Część 1: https://www.youtube.com/watch?v=-UPFH0eWHEI
Cześć 2: https://www.youtube.com/watch?v=K45J_9jns7w
#gamedev #programowanie #cpp @PsichiX
Słuchajcie mam pewien problem. Robię sterowanie dotykowe do gry na mobilki (androida bo na ios mnie nie stać :< ), i jako że to sterowanie jest ostatnim "większym" elementem z całości, nie chce mi działać tak jakbym tego chciał. Niby samo poruszanie się i jakiś tam bieg/sprint jest ogarnięty, ale problem jest ze skakaniem.
Używam w tej chwili do tego celu skryptu camera relative control ze standard assets mobile. I jak zrobię udało się wstawić animację pod przycisk to po wciśnięciu oprócz animacji, postać nie leciała do góry tylko bardzo szybko do przodu. Wstawiłem dodatkową linijkę na rigidbody, i co prawda nie leci do przodu, ale oprócz animacji to za bardzo nic nie robi.
Może
1) Linijka 202 korzysta z Input.GetKey a 320 z Input.GetButton. Troszkę niespójność, bo po to korzysta się z konfiguracji Inputów, żeby pod jednym Buttonem wykrywało zarówno przycisk pada jak i klawisz z klawiatury. Możesz sobie podłączyć ten Shift w opcjach pod Button kolejny (prócz tego Fire i Jump możesz dodawać swoje własne). Ale żeby nie było -