@wonomiksu: to odpowiem Ci tyle, ze u mnie - w Olsztynie jak ostatnio kupowalem klawe to podobna sytuacja byla - na stronie byla cena nizsza od ich "cennika" - Pan szybko sprawdzil i przyznal mi racje ;). Tylko chwalic takie zachowanie szkoda, ze w Polsce to bardziej jest 50:50 w tego rodzaju przypadkach ;/
zamawiałem w tym sklepie obudowę, po kupieniu od razu przedmiot znikł ze sklepu (czyli mieli tylko 1 sztukę na sprzedaż ), obudowa przyszła... Tylko wyglądała jak używana.
@maex: Nie, juz wiecej nawet nie zajrze na wasz marny portal - szkoda mojego czasu.
Spadłem z krzesła. Gość podszedł do Ciebie profesjonalnie, a Ty się zachowałeś jak gówniarz wylewając swój żal. Skoro i tak kupiłeś TV gdzieś indziej to trzeba było trzymać gębę na kłódkę i wziąć rabat, który Ci oferowali - miałbyś przynajmniej z tego jakąś korzyść. A tak panu Piotrkowi jest teraz smutno.
@maex: Wasza korespondencja to nie list miłosny więc nie wymagaj, żeby każde słowo i każdy przecinek płynął prosto z serca. Prawdopodobnie dostałeś templatkę, ale jak sam zauważyłeś - profesjonalną. Mail jest rzeczowy, proponują Ci jakąś rekompensatę, no a Ty jak się zachowujesz?
Idz do księdza a nie tu beczysz. widzę nowy trend na wykopie zaraz po AMA i przygłupich gifach.
Jakoś ja z tym sklepem ani moi klienci nigdy nie mieli problemu. ty jesteś jednostką która sieje stereotyp i polaczkiem który podchodzi do tego "bo mi się należy" nie ma TV to nie będzie. idz do sądu a nie na wykop.
a teraz wykopowe żołnierzyki do minusowania czas start.
@ryhu: sam osobiście poruszę ten temat, bo coś mi się nie chce wierzyć aby taki sklep jak morele robił takie wałki do tego stopnia. na moje to polaczek tu przekolorował dla poklasku.
Komentarze (181)
najlepsze
Nie mogę już edytować pokazywarki. Skontaktował się ze mną pracownik sklepu. Negocjacje są w toku.
Cena zakupu 2600 nastepnie cena na witrynie zmienila sie na 2100 a pozniej informacja o braku towaru. Tragedia - banda partaczy - strata czasu.
Temat: Re: Morele.net - zamówienie (427987) anulowane
Data:
Spadłem z krzesła. Gość podszedł do Ciebie profesjonalnie, a Ty się zachowałeś jak gówniarz wylewając swój żal. Skoro i tak kupiłeś TV gdzieś indziej to trzeba było trzymać gębę na kłódkę i wziąć rabat, który Ci oferowali - miałbyś przynajmniej z tego jakąś korzyść. A tak panu Piotrkowi jest teraz smutno.
PS. Tupnąłeś nóżką jak
Jakoś ja z tym sklepem ani moi klienci nigdy nie mieli problemu. ty jesteś jednostką która sieje stereotyp i polaczkiem który podchodzi do tego "bo mi się należy" nie ma TV to nie będzie. idz do sądu a nie na wykop.
a teraz wykopowe żołnierzyki do minusowania czas start.