@tiny: Jak dla mnie bardzo pozytywne w dobie gdy jesteśmy bombardowani tylko złymi wiadomościami jakby tylko one interesowały społeczeństwo - a może powinniśmy być potulni i zastraszeni?
Tyle na prawdę pozytywnych rzeczy dzieje się na świecie o których nie słyszymy i pewnie nawet nigdy się nie dowiemy, a szkoda bo mogłoby poprawić nastrój zamiast wprowadzać niepotrzebny niepokój. Nie jestem ignorantem ale dlaczego mam się przejmować w kółko tylko i wyłącznie złem
@SOMH: Złe wiadomości muszą mieć kontrapunkt w postaci "dobrych" reklam. Dzięki temu i jedno i drugie świetnie się sprzedaje. Gdyby były tylko same negatywne emocje w TV albo same dobre to szybko byś do nich przywykł i przestałbyś je łykać. A tak - łykasz wszystko jak młody pelikan ciepłe kluski. Warto mieć świadomość tych podstawowych mechanizmów.
@Eddy: A niby czemu gówniany? Ten produkt trzyma się na rynku od ponad 100 lat i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek świata, jak rónierz symbolem zachodniej kultury. Tego się nie osiąga wyłącznie dobrą reklamą. W żadnym wypadku nie nazwałbym Coca-Coli gównianym produktem.
W lipcowym numerze Focusa jest fajny artykuł o budowaniu marek i przekazie jakie one niosą. Np Nike ma się kojarzyć z szybkością, dynamizmem itp poprzez angażowanie sportowców z NBA, Adidas z określonym stylem życia poprzez utożsamianie się m.in. kulturą HipHop. Coca-Cola poprzez promowanie swojej marki mikołajami, świętami i szczęśliwą rodziną popijającą Cole przy niedzielnym obiadku, chce być kojarzona z przyjemnością i radością. Podobnie jest z tą reklamą, choć moim zdaniem trochę 'przesłodzili'.
Niezbyt sie trzymaja skladu zestawienia, ale robia wrazenie. Calosc zrobilaby jeszcze wieksze, gdyby usunac koncowa Coca-cole, idee reklamy marki a pozostawic przyjemny motywator.
zwykłe granie na ludzkich uczuciach a do tego wykorzystują jeszcze w tym wszystkim dzieci... Niech zrobią promocje że za każdą kupioną zgrzewkę 1 butelka poleci do Afryki to powiem że to jest pozytywne.
A ja dla odmiany popieram autora wykopu. Co z tego, że to reklama, jeśli niesie ze sobą na prawdę pozytywny przekaz (poza komercyjną końcówką). Ludzie! Mniej agresji, a więcej uśmiechu. :) Nie warto brać życia zbyt poważnie- i tak nikt z nas nie wyjdzie z niego żywy ;)
Komentarze (111)
najlepsze
Tyle na prawdę pozytywnych rzeczy dzieje się na świecie o których nie słyszymy i pewnie nawet nigdy się nie dowiemy, a szkoda bo mogłoby poprawić nastrój zamiast wprowadzać niepotrzebny niepokój. Nie jestem ignorantem ale dlaczego mam się przejmować w kółko tylko i wyłącznie złem
Komentarz usunięty przez moderatora
myślę, że dało by się 1 litrem zapić połówkę, ale bardziej komfortowo mieć tak ze dwa litry.
A miały być pozytywne informacje.
nie ma się co łudzić, że robiona była z innych powodów niż każda inna reklamówka
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Jestem na tak :)
FED by sie usmial ;]