CPK jednak będzie chciało zaistnieć w ważnym segmencie cargo. Znamy szczegóły

Nowy Program Wieloletni CPK na lata 2024-2032 uwzględnia budowę hubu cargo w ramach nowego megalotniska między Warszawą a Łodzią. O tę inwestycję upominali się zwolennicy budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego, podkreślając, że Polska nie może tracić udziałów w rynku przewozu ładunków lotniczych.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 109
- Odpowiedz
Komentarze (109)
najlepsze
źródło: 9ghyk8
PobierzTylko 17% importu (z tego co pamiętam) cli się w Polsce. Winna jest biurokracja oraz VAT wyższy o 4pp od chociażby Niemiec. Dlaczego nagle importerzy mieliby stracić 4% dochodu i przenieść import do nas? Dlaczego mieliby nagle postanowić użerać się z polskimi urzędnikami i prawem, skoro obok mają niemieckie?
.. bo jak to tak chinczycy mają sie u nas budować... to do niczego nie podobne ¯_(ツ)_/¯
Paczce od majfrenda nie robi różnicy 3h dłużej w transporcie, człowiekowi owszem.
Chyba że Sakiewicz zacznie pchać narrację że "presją ma sens ale i tak peło i Tusk zrobiom mniejsze bo mu kazali w Brukseli/Moskwie/Berlinie"
Ależ to będzie zdziwko dla pisuarów XD
źródło: temp_file564671130798050205
Pobierz