Oto moja gra, w której walczymy ze skutkami katastrof rodem z fimów scifi :)
Jeżeli kiedyś chcieliście sprawdzić się w roli przywódcy kraju, który zmaga się np. z atakiem Godzilli, no to właśnie trafia się okazja :) Na stronie Steam można pobrać bezpłatne demko, ewentualnie można odpalić w przeglądarce na itch.io: https://damoch.itch.io/y2k-directive
kszaku94 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 100
- Odpowiedz
Komentarze (100)
najlepsze
13 kroków samouczka - paaanie to cza czytać... :)
UX jest jak żart - jesli musisz go tłumaczyć - to nie jest on dobry.
Staram się konsekwentnie wszystko poprawiać.
Najlepszy pomysł to chyba wyłączenie/schowanie pewnych mechanik i powolne ich odkrywanie jak się staną one istotne wraz z upływem toturiala. Ale taki zabieg to musiałby być zaplanowany dużo wcześniej bo raczej wątpię, żeby OP planował kiedykolwiek
Inne wersje językowe są obecnie w backlogu.
Dlaczego piszesz o sobie w trzeciej osobie?
- planujesz dodać więcej skrótów klawiszowych? Np. do ustawiania przyspieszenia czasu by się bardzo przydały
- przemyśl, czy zaznaczanie HQ na tej samej zasadzie co innych jednostek to dobry kierunek - łatwo wtedy wywołać nieświadomie panikę, przynajmniej mi się udało ( ͡° ͜ʖ ͡°) W RTSach zaznaczenie często działa tylko na zwykłe jednostki bojowe jeżeli są w jego ramach obecne, a dopiero indywidualne zaznaczenie na inne (np. cywilne)
- dobrym pomysłem mogłaby być optymalizacja ruchu w ramach komendy przemieszczania, tzn. jednostki obierałyby najszybszą drogę zamiast np. automatycznie przekraczać góry opóźniające mocno ruch (czasem 2xRMB temu służy). W ogóle drogi mogłoby być ciekawym dodatkiem, szczególnie z możliwością ich rozbudowy
- fakt, że jednostek nie bardzo da się przemieścić kiedy już wejdą w starcie z przeciwnikiem jest trochę upierdliwy - coś jak dwuklik RMB do odwrotu albo bardzo wolne przemieszczanie się mogłoby mieć sens zamiast tego? Dobrze rozumiem, że postawa defensywna umożliwia przemieszczanie w trakcie walki? Nie do końca wyczaiłem jak to działa (ani jaka jest wtedy przewaga postawy ofensywnej), ale jeżeli tak, to może powinna być domyślna dla nowych jednostek
- zaskoczył mnie brak grup jednostek (zazwyczaj ctrl+<cyfra>). Nie wiem czy to kwestia przeglądarkowej wersji która ma clash skrótów, czy grup nie ma - ale zakładam
Co do wymienionych przez Ciebie punktów, większość z nich mam w planach, albo są już realizowane ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Balans endgame też nie jest jeszcze ostateczny, ale mam podobne obserwacje jak Ty, np. to właśnie denerwuje mnie w Civilization (2137 jednostek do zarządzania...). Jednym z dużych systemów które jeszcze będę implementować to takie "wydarzenia ze świata",