Kupiłem usługę w surfshark gdzie w danych płatności była podana dokładna kwota w ztotówkach.
Z konta ZEN została pobrana zupełnie inna w zupełnie innej walucie (euro).
Zgłaszam #chargeback w #zen nieautoryzowanej transakcji w innej kwocie, w innej walucie i po nieznanym mi kursie przeliczenia.
Patrzcie co odpisała pseudoinstytucja finansowa:
Kwota jest w innej liczbie, innej walucie i po kursie pi razy drzwi więc wszystko się zgadza (。◕‿‿◕。)
Komentarze (20)
najlepsze
Surfshark ma rację.
Ty nie masz racji, bo nie doczytałeś tego, co jest napisane pod oferta.
Jedyne do czego się można doczepić, to do tego, że Surfshark nie precyzuje tego przy samej cenie, tylko pod ofertą.
Zen nie jest tu niczemu winny
Kwota jest dobra, waluta jest dobra.
W regulaminie masz napisane, że ceny obowiązują w euro.
ZEN działa doskonale, bez problemu działa i cachback i dodatkowa roczna gwarancja.
Nawet gdyby to były 2 grosze to jednak kasa się nie zgadza.
Zbliżone nie znaczy to samo. Dziwne że nie pobrali mniej tylko akurat więcej.
Jeżeli jest podana cena to wszystko ma się zgadzać co do grosza. Czyżbyś nie rozumiał tak prostej rzeczy?
@f0ku5: Ja jestem douczony ale ty chyba nie