Jak UE stworzyła problem diesli żeby walczyć z nim kilkadziesiąt lat później
UE nakręcała popyt na samochody z silnikiem diesla oferując tym konstrukcjom ulgi podatkowe i lżejsze normy emisji, po to żeby kilkadziesiąt lat później zacząć je zwalczać i zakazywać wjazdu do miast. Ta historia pokazuje, że eurokraci nie mają monopolu na nieomylność.
mathix z- #
- #
- #
- #
- #
- 128
- Odpowiedz
Komentarze (128)
najlepsze
I tak samo będzie z BEVami - dzisiaj "eleltryki super, kupujcie, ratujcie planetę". A już niedługo "hybrydy/wodór/paliwa syntetyczne (czy cokolwiek innego) super, kupujcie, ratujcie planetę, te baterie to straszny syf!"
Tak samo bedzie z elektrykami - bo nie dosc ze technologia jeszcze swieza, maja swoje wady, to Chiny sobie w tym ladnie radza i trzeba jakies dzialania podjac bo zaraz bedzie jak z Siajomi albo #!$%@?, czyli zaleja taniocha a jak wykosza konkurencje to ceny w gore ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@MajkiFajki: Jedyna łapówka, której wysokość jest podana w Biblii, to słynne 30 srebrników dla Judasza. W zależności od użytych monet (historycy nie są zgodni) to od 3.26ozt do 15.76ozt srebra.
W przeliczeniu na euro - te "biblijne" łapówki to na dzisiaj od 90 do 436 EUR.
CBAM – podatek węglowy od całego importu. Będzie oparty wyliczeniach zużycia węgla, obliczonych zarówno dla surowca, jak i procesu produkcyjnego. Ma to na celu konkurowanie z tańszymi rynkami.
https://taxation-customs.ec.europa.eu/carbon-border-regulation-mechanism_en
EUDR – Jest to podatek od wylesiania. Wszystkie produkty, których surowcem jest drzewo, w tym papier, tektura i guma, będą podlegać temu podatkowi i ograniczeniom.
Tylko tyle i az tyle i nie ma w tym nic złego.
Złe jest okradanie jednych obywateli żeby dać innym i to na taki zbytek jak fabrycznie nowy samochód, obrzydliwa redystrybucja od biedniejszych do bogatszych.