Wymiana nawierzchni drogi w trakcie dnia, bez zatrzymywania ruchu
Jedyna niedogodność: odcinkowe ograniczenie prędkości do 60 km/h
Django_na_Django z- #
- #
- #
- #
- #
- 234
- Odpowiedz
Jedyna niedogodność: odcinkowe ograniczenie prędkości do 60 km/h
Django_na_Django z
Komentarze (234)
najlepsze
odpowiedź masz w tym filmie :)
@bialy100k: obejrzałem oba filmiki i w żadnem w 2:57 nikt nie macha
Na zimie nawala soli, po dwoch latach sie to wszytko rozpadnie i cykl od nowa.
W miedzyczasie podatek drogowy w gore.
@datsun1931: zapomniałeś jeszcze o usypywaniu dziur kamyczkami z dedykacją dla motocyklistów
https://wykop.pl/link/7434665/wymiana-nawierzchni-drogi-w-trakcie-dnia-bez-zatrzymywania-ruchu/komentarz/124007005/tu-w-filmie-proces-instalacji-tego-strasnzie-to-skomplikowane-ale-zaimponwoalo-mi-to-ze-potem-calosc-konstrukcji-sie-podnosi-i-podjezdza-dalej-na-kole
Drogi w wiecznym remoncie, naprawy mostow przez 12 lat, poustawiane pacholki, zwezka, korek na 20km a za pcholkami przez 3 msc sie nic nie dzieje, zrywanie nawierzchni zeby potem pol roku staly pachoły i robily korki i nie kladzenie nowej.
No i odzywiscie niemieckie opus magnum czyli mycie barierek/znakow/koszenie pobocza w
ale dlaczego nie kopiuje się pewnych pomysłów (bo całość pewnie chronią patenty), tylko nadal remont wykonywany jest metodami sprzed 1960?
jak firma z Czech wykonała remont przejazdu kolejowego w Krakowie, było tak równo, że nie trzeba było zwalniać przed przejazdami. W Czechach spoko, bo naród zdyscyplinowany, w PL musieli wycinać asfalt i sztucznie robić "próg zwalniający".
Brakuje nie tylko kasy (i technologii) ale również dbałości i solidności.
Jak ktoś jedzie z Berna w kierunku Zürichu, to sobie może przetestować na odcinku
Recherswil–Luterbach.
Tutaj krótka historia do przetłumaczenia (niestety nie ma aktualizacji):
https://www.astra.admin.ch/astra/de/home/themen/nationalstrassen/baustellen/wissenswertes/astra-bridge.html