Niejasności wokół problemów z pojazdami Impuls - Zespół ds. Walki z Wykluczeniem
Niejasności wokół problemów z pojazdami Impuls - Zespół ds. Walki z Wykluczeniem
- #
- #
- #
- 83
- Odpowiedz
Niejasności wokół problemów z pojazdami Impuls - Zespół ds. Walki z Wykluczeniem
Komentarze (83)
najlepsze
Tu, jeżeli dojdzie do jakiegoś procesu - na ławie oskarżonych zasiądą programiści. Nawet, jeżeli mają na piśmie polecenie służbowe napisania takiego kawałka kodu. Odpowiadają prawnie za napisanie czegoś niezgodnego z prawem.
Tak było z DieselGate w VW - siedzieć poszli programiści. A ich
@db658d9de50e3168d1434a9d58336bcc056: O etyce mozesz mówić gdy masz możliwość oceny. Sam kiedyś zrobiłem coś podobnego ale drobnego. Na poczatku "kariery zawodowej", w systemie który utrzymywałem, było api służące zdalnemu zarządzaniu. Kiedyś szef kazał wyłączyć część funkcjonalności bo klient nie płacił faktur. Wszystko wówczas w mojej ocenie bylo
@kuzio997: Ogólnie te slajdy, a później zarzut, że w Newagu też to jest,
nawet nie wygląda jak robienie wygranego przetargu na serwisu po najmniejszej linii oporu, ale wręcz walkę firm. Kończy się nam okres gwarancyjny / umowny / przetargowy ? - więc zróbmy bajzel - a w przetargu weźmy +50% do kwoty bazowej - jak weźmie to konkurencja, to dostanie od nas dużo g---o
Komentarz usunięty przez autora
Wylistowac wszystkich technicznych na linkedin i oskarzyc o sabotaz infrastruktury kolejowej.
Trochę zmieniam zdanie nt newag, rzucamy gównem a potem dyskutejmy ;)
Argumentacja pana mecenasa, że blokady są jedynie "hipotezą"? ( ͡° ͜ʖ ͡°) a pociąg który staje o zadanej
Co do wlotu do Newag to jeszcze daleka droga ale jeżeli nawet to kto przeprowadzi audyt softu? Myślę że w Polsce nikt. DragonSector został jako strona i nie może już niczego dotykać ;)