Hertz wymieni 20,000 elektryków na spalinowe bo są za drogie w utrzymaniu :-)
Niespodzianka. Wysokie koszty związane z naprawami elektryków powodują, że są mniej opłacalne. Ale Europejczyków stać na ich poniesienie ;-)
niebordowy z- #
- #
- #
- #
- #
- 199
Niespodzianka. Wysokie koszty związane z naprawami elektryków powodują, że są mniej opłacalne. Ale Europejczyków stać na ich poniesienie ;-)
niebordowy z
Komentarze (199)
najlepsze
Ale z tego co czytałem bardziej chodzi o utratę wartości na rynku wtórnym.
@JayCube: Jak po byle kolizji musisz wymienić całą baterię, bo firma która ci auto sprzedała nie ma ani chęci, ani procedur jej sprawdzenia, to rzeczywiście koszty mogą być wysokie.
Po każdej stłuczce masz ryzyko że producent Ci powie że cofa gwarancję bo pakiety baterii mogły uledz uszkodzeniu, chyba że zrobisz u nich płatny przegląd w cenie połowy wartości samochodu...
@babciagabi: Uwzględniłem regenerację baterii do chyba 90% oryginalnej sprawności, z tego co pamiętam.
Pozdrów zięcia. Ja mam jednego co jeździ Kią elektrykiem, a wujek chyba Hundaiem i sobie chwalą. To co, wygrałem? ;)
elektrykom daleko do tego
Ja przyglądam się toyocie bo też odchodzą od pełnych elektryków na rzecz wodoru i dopiero ładowanie baterii. To chyba rozsądniejsza przesiadka. Coś tam czytałem, że wykminili masową produkcję wodoru i już mają jakieś prototypy pojazdów.
@BykNieDajeMleka: to średnio się przyglądasz bo Toyota ma już 2 generację seryjnie produkowanych samochodów na wodór - model Mirai
https://www.toyota.pl/swiat-toyoty/nowosci/2-generacja-toyoty-mirai
a potem koczował w kolejce, a potem grillował na parkingu czekając aż się naładuje ;p
Jak czytam komentarze w internecie to elektromobilność zachwalają głównie sojowe bananki z dużych miast, którym nadziany stary kupił elektryka (albo którzy sami go wzięli, w leasing rzecz jasna) i teraz zachowują się jak ajfoniarze.
@dawid-poselski: porządne marki sprzedadzą Ci nową część do (prawie) każdego swojego modelu