Młodzi Polacy chcą silnych i rozpoznawalnych polskich marek…
Polacy, czego dowodzą badania realizowane na zlecenie Fundacji „Teraz Polska”, kierują się świadomym patriotyzmem konsumenckim. Świadomym, czyli niebudowanym na emocjach, a na rozumieniu korzyści, jakie daje wybór polskiego produktu bądź polskiej usługi.Z badania Instytutu Staszica wynika, że młodzi
Zegarmistrz_Swiatla z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 285
- Odpowiedz
Komentarze (285)
najlepsze
A czy ci młodzi Polacy chcą tworzyć takie marki, czy wynajdować/tworzyć/odkrywać coś po czym na szybko sprzedać dużej firmie z zachodu, bo przejście na emeryturę z dużą ilością hajsu w wieku 30 lat to lepszy prospekt niż #!$%@? się z tworzeniem marki, która ostatecznie może nie wypalić ?
Przecież był Zelmer, który był dość silną marką i to nie tylko w Polsce (także na wschód miał b. dobre opinie).
Przyszedł "inwestor strategiczny" Bosch i zaorał wszystko w parę lat. To się powinno nazywać wrogie przejęcie.
Są pojedyczne silne marki i trzeba je wspierać.
@Podstepny_Wez: dziwisz się jak ceny mają x2 to co w Biedronce.