Młodzi Polacy chcą silnych i rozpoznawalnych polskich marek…
Polacy, czego dowodzą badania realizowane na zlecenie Fundacji „Teraz Polska”, kierują się świadomym patriotyzmem konsumenckim. Świadomym, czyli niebudowanym na emocjach, a na rozumieniu korzyści, jakie daje wybór polskiego produktu bądź polskiej usługi.Z badania Instytutu Staszica wynika, że młodzi
Zegarmistrz_Swiatla z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 285
- Odpowiedz
Komentarze (285)
najlepsze
@galicjanin: to akurat nazwisko właściciela (ponoć typowo podhalańskie)
Tak jak to wielokrotnie widać za plecami fotografowanych celebrytów. Niech te miernoty polityczne się do czegoś przydadzą w końcu.
badanie to chyba na bezrobotnych i emerytach robili xD
@January-zwiedza-szpary: N niestety...albo jak ten facet od Flipsów...nie pamiętam jak się nazywał, jest z nim na YT wywiad jak go wykończyli.