Młodzi Polacy chcą silnych i rozpoznawalnych polskich marek…
Polacy, czego dowodzą badania realizowane na zlecenie Fundacji „Teraz Polska”, kierują się świadomym patriotyzmem konsumenckim. Świadomym, czyli niebudowanym na emocjach, a na rozumieniu korzyści, jakie daje wybór polskiego produktu bądź polskiej usługi.Z badania Instytutu Staszica wynika, że młodzi
Zegarmistrz_Swiatla z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 285
- Odpowiedz
Komentarze (285)
najlepsze
@Darko69: zgadzam się. RuSSkie i Niemcy przez ostatni 300 lat starali się aby zniszczyć polskość przez likwidacje polskich silnych rodzin i ich majątków a później niszczyli polską inteligencję i oto jesteśmy częścią narodu który nienawidzi wszystkiego co polskie i gardzi sobą nawzajem.
"[...] należy więc zdemoralizować ich do szpiku kości. Trzeba
Akurat w poprzednim mieszkaniu miałem zmywarkę i piekarnik Amici i
@4mja: hazard w monaco
W Chinach Warszawa byłaby na 61 miejscu pod względem populacji