Projekt Centralnego Portu Komunikacyjnego zostanie dokładnie przeanalizowany przez ministra infrastruktury, Dariusza Klimczaka przy współpracy pełnomocnika rząd j
CPK obok przekopu mierzei, to dwie najważniejsze inwestycje dla całej Europy. Do Elbląga stoi kolejka superkontenerowców, wśród nich pływają kajakarze, których jednak przez śluzę nikt nie przepuszcza, gdyż nie posiadają radiostacji. Sam Elbląg stał się mega ważnym węzłem transportowym, to stamtąd towary szerokim strumieniem płyną do Piździszewa Górnego czy Kloacznej Wólki. Z kolei uzyskane podczas prac 21 370 ton bursztynu zalało światowe rynki i sfinansowało dalsze inwestycje na długie lata.
Nieironicznie: wiatraki są bardziej potrzebne niż CPK. A chochoła Siemensa wymyślili pisowcy, sami zresztą zamawiając go do farm na Bałtyku, więc japa już z tym ( ͡°͜ʖ͡°)
Czyli: -albo CPK nie będzie -albo już tradycyjnie, po "staropolsku" podatnik zostanie wyruchany bez wazeliny i zapłacimy absurdalne kwoty, rzędu 50 razy wartość, bo po takich słowach tylko skończony debil nie rzuciłby kwoty z kosmosu(a jak zapłacimy, to w opiece Boże mniej kolejne wielkie inwestycje, drogi i tory).
Tak czy owak, całość procesu się wydłuży, i oczywiście wygeneruje gigantyczne kwoty, bo każdy dzień przy takiej inwestycji, to dziesiątki tysięcy strat, Później tradycyjnie:
Komentarze (256)
najlepsze
Do Elbląga stoi kolejka superkontenerowców, wśród nich pływają kajakarze, których jednak przez śluzę nikt nie przepuszcza, gdyż nie posiadają radiostacji. Sam Elbląg stał się mega ważnym węzłem transportowym, to stamtąd towary szerokim strumieniem płyną do Piździszewa Górnego czy Kloacznej Wólki. Z kolei uzyskane podczas prac 21 370 ton bursztynu zalało światowe rynki i sfinansowało dalsze inwestycje na długie lata.
CPK czyli
-albo CPK nie będzie
-albo już tradycyjnie, po "staropolsku" podatnik zostanie wyruchany bez wazeliny i zapłacimy absurdalne kwoty, rzędu 50 razy wartość, bo po takich słowach tylko skończony debil nie rzuciłby kwoty z kosmosu(a jak zapłacimy, to w opiece Boże mniej kolejne wielkie inwestycje, drogi i tory).
Tak czy owak, całość procesu się wydłuży, i oczywiście wygeneruje gigantyczne kwoty, bo każdy dzień przy takiej inwestycji, to dziesiątki tysięcy strat, Później tradycyjnie: