44% użytkowników zrezygnuje z mediów społecznościowych, gdyby były one płatne
92 proc. Polaków korzysta obecnie z mediów społecznościowych; 44 proc. zrezygnowałoby, gdyby media społecznościowe były dostępne jedynie w płatnym modelu subskrypcyjnym – wynika z badaniu "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023"
Qtasus2Wielgus z- #
- #
- #
- #
- #
- 107
- Odpowiedz
Komentarze (107)
najlepsze
@fizzly: Bo to są statystyki "z sufitu".
Babcia mi mówiła że w telewizji widziała jak to się robi- diller pierwszą działkę daje za darmo a potem to leci :P
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Średnio 1,6 USD w Europie. Stracimy 44% z tego czyli wystarczy dać abo 2xARPU I będzie git. Ale my jesteśmy CEO z zajebistą apką, normalnie o przeliczeniu kursów by wyszło 2,97 Euraska. Damy 3,49, zamiast 44% poleci 50 ale:
DAU dla FB w Europie to 307 mln (tyle osób używa dziennie FB.
Policzymy na pół bez ogona
@CyberMonoPlexer: ...robimy 150 na reklamach, bo najpierw straciliśmy połowę użytkowników, a potem połowę z tej połowy, bo odeszli gdy z portalu znikła połowa ich znajomych. A potem już efekt śnieżnej kuli.
Podobny los może spotkać youtube, jeśli wytną użytkowników blokujących reklamy. Gdyby zostali tylko użytkownicy premium, to co prawda wpływy z reklam przez chwilę by się zgadzały, ale tylko przez chwilę. Komu
To nie przejdzie. Spodziewałbym się raczej więcej reklam.