Tesla wysłała producentom samochodowym poradnik jak przejść na architekturę 48V
z archaicznej architektury 12V. pozwoli to m. in. na kilkukrotne zmniejszenie ilości miedzi potrzebnej do okablowania. nawet Jim Farley przyznał, że dostali poradnik xD
mepps z- #
- #
- #
- 210
- Odpowiedz
Komentarze (210)
najlepsze
Jest lepsze niż 12V i nie generune tylu problemów co 48V.
I ten rozsądny kompromis powinien być celem, ale mało medialne ;] (i komponenty typu żarówki, przekaźniki, silniki szyb czy wycieraczek już sa produkowane, więc nie można być wtedy jednym z pierwszych producentów na rynku :P )
24V są standardem w ciężarówkach i branża ma wszystkie rozwiązania elektroniczne i elektryczne gotowe na takie napięcie.
A dlatego 24V w ciężarówkach bo już dawno, dawno temu zauważono że ówcześnie duża ilość przewodów i większy
@krihbaum: I kabel pewnie z 60mm^2 :)
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora