Tesla Model 3 jako taksówka. Bateria padła po 15 miesiącach
Ten test taksówkarski udowodnił, że auta elektryczne na baterie nie lubią częstego, a tym bardziej pełnego ładowania. Zaleca się uzupełnianie energii do 80 procent, co dodatkowo ogranicza zasięg.
NaMasce z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 316
Komentarze (316)
najlepsze
Co to za brednie? 200,000/300 to 666 dni, od 1 lipca 2022 upłynęło 494, a on 1/7 z nich się #!$%@?ł. Mógł przejechać max 127k mil.
https://insideevs.com/news/694943/uber-driver-tesla-model-3-battery/
@WampirZSuchodolu: Ale skoro wiemy, że takie są właściwości to, po co na siłę forsujemy taką technologię i wmawiamy ludziom, że sprawdzi się w każdych warunkach? Postawmy jasno sprawę, że elektryki są idealne dla ludzi z miast, którzy jeżdżą dziennie maksymalnie 6-8 km do pracy plus raz w tygodniu jakiś market, ale generalnie nigdy nie zastąpią klasycznych
@WujkoDobraRada: Wszyscy. Państwo/komuna europejska która dopłaca do produkcji. Państwo, ue, gminy, miasta które pozwalają jeździć elektrykom po bus pasach, udostępniają dla nich darmowe miejsca do parkowania, pozwalają na wjazd do centrum, bo benzyna i diesel już be. Komuna europejska #!$%@?**ca niesłusznie podatki za emisję co2, ale już k*&^a emisja za produkcję prądu do elektryka się nie liczy. Jeb&^ć unijnych hipokrytów
Hybrydy duzo mniej niszcza baterie bo komputer pilnuje by sie nie podladowaly i rozladowaly za mocno?
@DryfWiatrowZachodnich: bo ten artykuł to typowy clickbait. Ludzie co dostali darmowe ladowanie tesli na SC, wiele lat katują je na taksówkach i jeżdżą.
Przecież to 47 kursy dziennie, przy założeniu, ze ktoś robił kursy po 15km (co i tak jest dość sporo, bo zazwyczaj są krótsze).
To auto musiało jeździć non stop.
I w sumie przejechanie 711 km dziennie, to minimum 8h jazdy i to przy założeniu, ze byłoby to 80km/h, a taksówka przecież jeździ po mieście i średnia
I tak samo jak w elektrykach tak samo w innych atutach rzeczy się psują. Jeździłem nowym autem spalinowym z salonu i nie miałem żadnej awarii, ale na grupie co chwilę były posty z problemami, jaki ludzie mają w nowych autach po przejechaniu kilkudziesięciu tys. kilometrów. Nie mówiąc już o
Elektryki w domu ładujesz głównie wieczorem i w nocy, szczególnie jak masz jedno fazową ładowarkę. Ale przy trzyfazowej też raczej bo tak to trochę trwa.
A elektronie i tak ten prąd w nocy produkują, a zużywa się go zdecydowanie mniej.
Druga sprawa to te elektronie nie są w centrach miast itp. plus byłeś kiedyś przy jakiejś elektrowni? Przecież tam
Chyba że nie pójdzie i będziemy w dupie. #!$%@?ć unijnych ekowariatów.
Roczna gwarancja na baterie to jakaś patologia.
Komentarz usunięty przez moderatora
Niech kupują spalinowe, przecież mogą, co elektryków się czepiają, przecież wiadomo, że one nie dla każdego.