Wnętrze Tesla Model 3 w oczach osoby jeżdżącej samochodem spalinowym
Co mi się podobało: schludne wnętrze, panoramiczne szyby. Co mi się nie podobało: duży telewizor przesłaniający szybę, zbyt dużo elektroniki, brak klamek, bardzo skromna deska rozdzielcza, ciasny, cena. Ciekawostki: boom box z pokazem świateł. Co bym chciał: ładowanie w ciągu kilku sekund.
Wusia-i-Tusia z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 15
Komentarze (15)
najlepsze
Google mówi, że pojemność akumulatora Tesli to 500kWh, a w większym modelu nawet 800kWh. Pomijając nawet fakt, że potrzebnej do tego technologii nie ma i pewnie prędko nie będzie, bardzo, bardzo chciałbym zobaczyć przewód, który będzie dostarczał taką energię w czasie kilku sekund. Z szybkich obliczeń wychodzi mi, że potrzebny jest tu przesył energii tego rzędu, jaką pobiera w szczycie całe, duże miasto. Tylko,
@Jarek_P: chyba w semi :)
Osobowe mają 56, 82 lub 100 kWh w tych najpopularniejszych wersjach, pomijając stare które miały np. 40/60/90
@assninja: możliwe, na szybko sprawdzałem Ale to nie wiele zmienia, nie 180MW a 18MW to i tak jest ogromna energia wymagająca wysokich napięć i ogromnych prądów. Wymienne akumulatory byłyby technicznie prostsze i przede wszystkim realne już teraz.
W Maserati akurat średnio z tym.
Przecież to auto klasy średniej w cenie crossovera Toyoty czy Corolli a wymyślacie jakieś premium xD