o ile samodzielna modyfikacja samochodu spalinowego jest kłopotliwa i raczej mało który kierowca jej się podejmie to samodzielna modyfikacja elektryka czy lpg jest dość prosta na youtube już teraz jest sporo filmów typu "how to" dla elektryków dopóki producenci lub ubezpieczyciele nie wprowadzą dodatkowych zabezpieczeń to rozumiem to "dmuchanie na zimne"
Moim zdaniem to słuszne i przezorne, aby zakazać wjazdu elektryków z bateriami litowymi do garaży podziemnych. Tych baterii nie da się ugasić, to czyste inferno. Gdy się już zapali to po budynku całym.
To wbrew przepisom. Jeśli taki samochód elektryczny ma przegląd ważny, ma homologacje, to może parkować we wszelkich miejscach dozwolonych prawem. Także i w garażach. To jest jakiś anty-elektryczny amok.
Natomiast dla pojazdów z baterią elektryczną takich osobnych przepisów przecież nie ma.
@maraciewicz: Bo nie da się wprowadzić jakichś sensownych. Dla LPG wymagana jest odpowiednia wentylacja na wypadek ulatniania się gazu. A jak garaż miałby być przystosowany do pożaru elektryka? Mieć własny kontener z wodą do chłodzenia baterii?
Komentarze (22)
najlepsze
na youtube już teraz jest sporo filmów typu "how to" dla elektryków
dopóki producenci lub ubezpieczyciele nie wprowadzą dodatkowych zabezpieczeń to rozumiem to "dmuchanie na zimne"
@PiotrFr:
nie no czytaj, technologia znana ale spróbuj sobie w garażu ustawić np. wyprzedzenie zapłonu
@maraciewicz: Bo nie da się wprowadzić jakichś sensownych. Dla LPG wymagana jest odpowiednia wentylacja na wypadek ulatniania się gazu. A jak garaż miałby być przystosowany do pożaru elektryka? Mieć własny kontener z wodą do chłodzenia baterii?