Mazda chce sprzedawać auta wysokoprężne tak długo, jak to możliwe

Japońska Mazda, która w zeszłym roku do swojej oferty wprowadziła 3,3-litrowego turbodiesla R6, ma zamiar sprzedawać tak długo samochody wysokoprężne, jak tylko będzie na nie zapotrzebowanie. Klientów upatruje głównie na trzech kontynentach.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 253
Komentarze (253)
najlepsze
Przecież Mazda zaczyna rdzewieć na etapie wytopu surówki xD
Cała reszta globu ma na to wyebane.
A ogromna większość globu nie jest tak zmotoryzowana jak Polska i tego rodzaju zakazy przejdą tam znacznie szybciej i znacznie niższym kosztem.
Chodziło mi o to, że pojęcie silnik wysokoprężny stosuje się jako synonim diesla, ponieważ oryginalnie miał wyższy stopień sprężania od benzynowego. W miarę postępu technologicznego zwiększało się sprężanie w benzynowych, a zmniejszało w dieslach, a obecnie różnica się zaciera.
W tym sensie „wysokoprężny” się zdeaktualizowało - jako rozróżnienie tych 2 rodzajów silników.
auta kosiarki schodzą jak ciepłe bułeczki a ich cena wcale nie jest niska
@TheDzions jak oddajesz nowe auto to placisz 3k w miejscach gdzie robią dobrze i czeka sie miesiac. Jak oddajesz zardzewialego gruza to placisz dodatkowo za usuwanie rdzy. Kolejny powod zeby brac nowe i sobie od początku zadbac samemu.