Glovo z zarzutami, za późno pokazuje dodatkowe opłaty

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił platformie Glovo zarzuty wprowadzania konsumentów w błąd. Chodzi o pokazywanie dodatkowych opłat dopiero pod koniec procesu zakupowego.
- #
- #
- #
- #
- #
- 59
Komentarze (59)
najlepsze
Efekt utopionych kosztów – zjawisko polegające na tym, że ludzie maja skłonność do trzymania się wcześniej podjętych decyzji nawet w sytuacji, gdy okazały się one niekorzystne, jeśli tylko były związane z poniesieniem dużych kosztów lub ze znacznym wysiłkiem
@MajoZZ: To akurat może być prawda, przez miesiąc moje miasto wyświetlało się w pyszne na inny kod pocztowy. Zgłosiłem, poprawili. Cena zamówienia była akurat taka sama, ale dzwonili kurierzy z
@Noct: no niby jak? używają różnych baz kodów na początku i na końcu procesu zamawiania, że nie wiedzą od razu?
Jak się bawią w sprzedawcę energi to niech dadzą odrazu opłatę jakościową i dystrybucyjną bo czemu nie.
Chyba, że reklamę odpalasz na kilka dni to może tak wyjdzie ale wtedy mijasz się z koncepcją