Stellantis na równi pochyłej: Citroën, Fiat, Opel i Peugeot tracą udziały w PL
Citroën, Fiat, Opel i Peugeot szybko tracą udziały w polskim rynku, zarówno wśród samochodów osobowych jak i dostawczych. Przeanalizowaliśmy szczegółowo dane sprzedaży za lata 2004-2022.
francuskie z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 54
Komentarze (54)
najlepsze
No bo przecież po co dać w autach normalne silniki xD
Po co utrzymać zwykłego dwulitrowego diesla z porządną mocą jak można wszystkich uszczęśliwić na siłę xD
No to klienci też was uszczęśliwą w ten sam sposób.
A miała być prosta wymiana - wy nam normalne autka, my wam kasę, ee gdzie tam xD
Renault właśnie przygotowało hybrydę na 4 cylindrowym benzynowym silniku (stare 1.6sce)
Toyota ciśnie hybrydy na 1.8 pracującym w trybie Atkinsona - konstrukcja ma +- 20 lat.
Mercedes - cała klasa średnia i wyższa w Europie dostępna z dieslem.
BMW - jedynke dwójkę trójkę czwórkę piątkę szóstkę siódemkę i wszysktie "x" można kupić
"Może chciałby Pan Corsę elektryka, fantastyczny samochód!"
Za Astrę cenę jakby kierownica była ze złota. Następny salon Suzuki, jest Vitara, od ręki parę sztuk. Cyk, za dwa dni odbiór. Tak ojciec kupił nowe auto.
Co do Opla i reszty eko elektro oszołomów sprzedających te auta to długo nie pociągniecie. Jeszcze kilka lat temu znajomy zachwalał swojego Leafa, przekabacił kilku znajomych którzy kupili elektryki. Teraz Leaf już nie ma
Zero napędu na 4koła, chyba że w plugin hybrid.
Bieda straszna.
Kiedyś tego komentarza nawet nikt nie przeczyta, ale taka jest prawda. Przyszłość już tu jest.
Krzyczeć sobie możemy, a korporacje zrobią to do czego są stworzone.