Piesi z większą ochroną. Zmiana prawa i... wzrost liczby wypadków
Miało być lepiej, a jest gorzej. Nowe przepisy, które dały pieszym pierwszeństwo jeszcze przed wejściem na pasy, miały zwiększyć ich bezpieczeństwo. Stało się odwrotnie. Statystyki są bezlitosne. Wypadków, rannych i zabitych na przejściach jest...
polsatnews_pl z- #
- #
- #
- #
- #
- 141
Komentarze (141)
najlepsze
¯\_(ツ)_/¯
Prawnie pozwolić na istnienie przejść ze światłami na dwupasmówkach tylko obok skrzyżowania.
Zakazać stawiania znaków z ograniczeniem poniżej 70km/h na dwupasmówkach poza terenem zabudowanym ( przy czym 3 chałupy na krzyż to nie jest teren zabudowany)
Zakaz budowania się w promieniu 100m od dróg (albo inaczej wprowadzić obowiązek zabudowy koncentrycznej i zakazać łąnowej)
Zakaz umieszczania przejść dla pieszych w odległości
@alexmich: W krakowie tak własnie podeszli do tematu i dzięki temu nie da sie w tygodniu nigdzie dojechać autem lub autobusem. Na szczeście krakowscy urzędnicy nie wiedzą jeszcze jak do końca #!$%@?ć ruch tramwajowy więc jakoś te tramwaje jadą
@piekuo: to bardzo proste, pierwszeństwo dla pieszych przed tramwajami!
Ja rozumem, że większość społeczeństwa to humaniści i gdy była w szkole fizyka to oni wtedy byli
Jeszcze zrozumiałbym, gdyby ten przepis obowiązywał tylko za dnia.
Ale po ciemku? Słońca nie ma od 17-7 rano.
Temperatury są ujemne.
A jeśli nie, to często pada wtedy deszcz i jest mgła.
Przejścia na zakrętach, wzniesieniach nieoświetlone.
Trzeba naprawdę geniuszu, by pomyśleć, jak to się skończy?
Ciekawe kiedy wprowadzą przepisy mandatów za brak odblasków u pieszego w nocy, a nie czekaj...