@antypatol: Można było zostawiać w garażu starsze egzemplarze, nawet zgruzowane i one później i tak miały kolosalną wartość gdy przechodziło się do kolejnych i kolejnych generacji.
Kurde rewelacyjny był ten NFS, przechodziło się całą historię Porsche, chyba wszystkie modele z wszystkich roczników, modyfikacje.
Jeszcze Hot Pursuit były świetne a późniejsze "drifty neonowe" Underground itp itd to dosłownie syf i zrujnowana cała seria :/ EA zwolnił całą ekpię, zatrudnili nowych i zaczeli
Pamiętam recenzję tej gry w gazecie Click i gra była krytykowana za to że były tylko Porsche. Grę przeszedłem u kuzyna w Niemczech na kierownicy sygnowanej serią NASCAR. Pamiętam takie bzdury a nie pamiętam co robiłem tydzień temu XD. Co ciekawe gry serii NFS miały umowę na wyłączność licencji Porsche. Dlatego w wielu innych grach były auta marki RUF, tunera Porsche.
@kyjgel: Po tej grze z psychofana Ferrari zamieniłem się w psychofana Porsche. Plot twist: Po dwudziestu latach nie kupiłem sobie ani Ferrari ani Porsche.
Co ciekawe gry serii NFS miały umowę na wyłączność licencji Porsche. Dlatego w wielu innych grach były auta marki RUF, tunera Porsche.
@kyjgel: Co ciekawsze, Porsche bardzo żałowało tej licencji dla EA bo obejmowała ona bardzo długi okres czasu, chyba z 10 lat, przez co ich auta nie mogły się pojawiać w wielu innych popularnych grach. I nie chodzi nawet o to jak dobrą czy złą serią stawał się przez te
Zdecydowanie mój ulubiony nfs. Co prawda fascynacja undergroundami była silna w czasie premiery ug i później ug2, ale po latach tak ordynarny tuning zaczął mnie żenować i jako najlepszego nfs w historii uważam właśnie odsłonę z porszakami.
@zwi3rz4k: Forza horizon to chyba jedyna samochodówka, w której zdobywanie nowych samochodów nie kręci. Zaczynasz już z dobrą bryką, potem co chwilę jakieś losowanie i swój pierwszy supersamochód masz po godzinie grania. A po dwudziestu masz kilkanaście, z czego połową nie jeździłeś i nie zamierzasz.
@zwi3rz4k: To co się stało z samochodówkami to pewien paradoks. Niby teraz takie otwarte, bogate w dostępne fury, możesz sobie swobodnie jeździć, a i tak najbardziej angażowało jeżdżenie po zamkniętych trasach, ale kiedy czułeś wyraźnie postęp i jakąś "ścieżkę kariery" zdobywając kolejne fury.
Ciekawe czy obecne gówniaki będą tak samo wspominać Fortnajty i inne Minecrafty jak gówniaki z lat 90-tych wspominają gdy z początku XXI wieku, takie jak GTA Vice City, pierwsze Call od Duty, Gothic, CS 1.6, rożne RTSy itd.
Szczerze mówiąc wątpię, bo te 20 lat temu wszytko było rewolucją dla graczy, a w Polsce to podwójną. Nie dość, że na przestrzeni paru lat cała branża gier dokonała skoku w 3D, to jeszcze
@skitarii: w Fortnite nigdy nie grałem więc się nie wypowiem ale Minecraft zapisał się już na stałe w historii, co by nie było rew(ela/olu)cyjna gra i na 1000% będą już dorosłe dzieci wspominać jak układali bloki do bladego świtu. Poza tym nostalgia bazuje bardziej na emocjach a te są uniwersalne, grafika a często też grywalność nie ma na nią dużego wpływu.
@MoonlightSh: niby tak, ale z drugiej strony emocje przy doświadczaniu czegoś poraz pierwszy są największe, a dziś już naprawdę ciężko znaleźć kogoś w Polsce, kto pierwszy raz grę 3D na oczy widzi ( ͡°͜ʖ͡°)
Nie zapomnę po graniu na Pegazusie pojechałem do kuzyna, który miał kompa z komunii i tam pierwszy raz na oczy widziałem Gothica 2, Call of Duty 1 czy GTA Vice City
Czasy gdy nie było sztucznego utrzymania toru jazdy, żadnych podpowiadaczy. Sterowanie z klawiatury było dosyć ciężke a jazda w deszczu i na suchym była zupełnie inna i dobrze odwzorowana. Model jazdy w tej grze był na prawde zajebisty. Czuć było, że auto ma swój ciężar i moc oraz to, że trzeba ważyć swoje ruchy, żeby nie wypaść z trasy. No i dostawało się kompletną grę na płycie ( ͡°͜ʖ
@Pieronek: Zajebiste czasy i zajebista gra. Tak jak piszesz nie było wspomagaczy dla idiotów, jakichś głupich kolorowych strzałek które wszędzie się świecą. Tory i grafika jak na ówczesne czasy piękna. Spędziłem godziny nad tą grą a kiedy wyszedł NFS 6 myślałem że to jakaś beta tak gra uwsteczniala się w stosunku do NFS Porsche. NFS Porsche to chyba najlepsza z całego cyklu wlasnie z powodu modelu jazdy. Chciałabym zobaczyć jej remaster
Gra się nie zestarzała? Łooooo stary, dowaliłeś. Problem tu polega na tym, że wtedy ten poziom złożonosci tego tytułu, grafika 3D, rózne detale, model jazdy i ogólnie sam projekt gry to była rewolucja i nie było innych tytułów, które wcześniej oferowały podobne emocje. Te emocje 20+ lat później masz zapamietane a w wyobraźni (pamięci) kreuje się obraz cudownej grafiki 3D i mnóstwa pięknych tras. A wystarczy spróbowac na współczesnym sprzęcie odpalić ten
@stanson: #!$%@? pan; dzisiaj gry są robione żeby sobie 12 letni Afroamerykanin poradził. W NFS przydzwoniłeś 930 turbo w schwarcwaldzie i model zniszczeń utrudniał wszystko maksymalnie. Ustawienia auta, części, tryb kierowcy fabrycznego- to była rewelacyjna samochodówka. Pamietam jak potem wszedł hot porsuit 2 i jakim rozczarowaniem był- gowniane arcade. Pewnie masz uraz bo Cie pierwsze 911 nadsterownoscia przerosło ;)
@stanson: Gra się zestarzała, ale mi np bardziej pasuje taki klimat. Ja też już mam trochę lat i mam wrażenie, że się gubię w tych nowszych grach. Za dużo efektów specjalnych. Wydaje mi się, że często wciskanych na siłę. Zamiast skupić się na samej jeżdzie mam np problem żeby znależć trasę jak droga przebiega przez miasto. Wszystko się świeci, odbija, do tego motion blur, dużo detali które tylko rozpraszają. Chyba się
Komentarze (166)
najlepsze
Kurde rewelacyjny był ten NFS, przechodziło się całą historię Porsche, chyba wszystkie modele z wszystkich roczników, modyfikacje.
Jeszcze Hot Pursuit były świetne a późniejsze "drifty neonowe" Underground itp itd to dosłownie syf i zrujnowana cała seria :/ EA zwolnił całą ekpię, zatrudnili nowych i zaczeli
Co ciekawe gry serii NFS miały umowę na wyłączność licencji Porsche. Dlatego w wielu innych grach były auta marki RUF, tunera Porsche.
@kyjgel: Co ciekawsze, Porsche bardzo żałowało tej licencji dla EA bo obejmowała ona bardzo długi okres czasu, chyba z 10 lat, przez co ich auta nie mogły się pojawiać w wielu innych popularnych grach. I nie chodzi nawet o to jak dobrą czy złą serią stawał się przez te
Szczerze mówiąc wątpię, bo te 20 lat temu wszytko było rewolucją dla graczy, a w Polsce to podwójną. Nie dość, że na przestrzeni paru lat cała branża gier dokonała skoku w 3D, to jeszcze
Nie zapomnę po graniu na Pegazusie pojechałem do kuzyna, który miał kompa z komunii i tam pierwszy raz na oczy widziałem Gothica 2, Call of Duty 1 czy GTA Vice City
źródło: comment_1669533120k9kAqyIOliaLR0LrOF26xA.jpg
Pobierz@Pieronek: przecież w większości (we wszystkich?) grach można powyłączać te ułatwienia. Ich brak to żadna zaleta, gdy te są opcjonalne.
Problem tu polega na tym, że wtedy ten poziom złożonosci tego tytułu, grafika 3D, rózne detale, model jazdy i ogólnie sam projekt gry to była rewolucja i nie było innych tytułów, które wcześniej oferowały podobne emocje. Te emocje 20+ lat później masz zapamietane a w wyobraźni (pamięci) kreuje się obraz cudownej grafiki 3D i mnóstwa pięknych tras. A wystarczy spróbowac na współczesnym sprzęcie odpalić ten
Gra się zestarzała, ale mi np bardziej pasuje taki klimat.
Ja też już mam trochę lat i mam wrażenie, że się gubię w tych nowszych grach. Za dużo efektów specjalnych. Wydaje mi się, że często wciskanych na siłę. Zamiast skupić się na samej jeżdzie mam np problem żeby znależć trasę jak droga przebiega przez miasto. Wszystko się świeci, odbija, do tego motion blur, dużo detali które tylko rozpraszają.
Chyba się
https://web.archive.org/web/20201112024025/https://verokster.blogspot.com/2019/11/need-for-speed-porsche-unleashed-patch.html?m=1
https://www.dropbox.com/s/i80a8u5nbm1uldz/nfs5_pu_patch_1.06.7z
Hasło - NFS
źródło: comment_1669540212OxLzJiAOnHU1mvClYVrnBh.jpg
Pobierz