Ford pokazuje pickupy z 7,3 i 6,7 V8. A w Europie elektryki.
Ford pokazuje pickupy z benzynowym 7,3 i dieslem 6,7 - oba V8. Oczywiście w USA, bo dla Europejczyka przygotował 1.0 EcoBoost. Nie dla psa kiełbasa ¯\\_(ツ)_/¯
BezDobry z- #
- 283
- Odpowiedz
Ford pokazuje pickupy z benzynowym 7,3 i dieslem 6,7 - oba V8. Oczywiście w USA, bo dla Europejczyka przygotował 1.0 EcoBoost. Nie dla psa kiełbasa ¯\\_(ツ)_/¯
BezDobry z
Komentarze (283)
najlepsze
Przed Wielką Inflacją benzyna w USA kosztowała 1 zł/l i zatankowanie 30 galonów to 2-3 godz. pracy.
Nie, UE niczego nie zakazuje, producentowi łatwo tak mówić, ale to nie żadne lewackie przepisy tylko taki samochód po prostu nie sprzedawałby się w Europie, więc nie opłaca się go dystrybuować w tej części świata. To nie żaden spisek, od prawie 100 lat tak to działa że producenci mają różne portfolio modeli dla Europy, dla USA, dla Azji, Japonii, a nawet Afryki i Ameryki Południowej - to do wszystkich wielkich znawców motoryzacji, którzy myślą że się znają bo lubią silniki widlaste xD. Wszędzie są inne przepisy, ale też różne wymagania klienta, drogi, charakter wykorzystania samochodu
A V8 nie zakazuje żadna lewacka UE tylko ten silnik jest drogi, drogi w utrzymaniu, paliwożerny, skomplikowany i nie ma za bardzo zastosowań w Europie. A nie, ma, od lat Scania taki wykorzystuje w ciągnikach siodłowych. Bo te trucki w USA właśnie tym są, wołami roboczymi, na które w Europie tfu lewackie nie starczyłoby nawet kategorii B i trzeba byłoby zamontować tachograf, taki mają sens te auta na starym kontynencie
https://www.scania.com/pl/pl/home/products/trucks/v8.html
https://e.autokult.pl/fca-zaplaci-tesli-by-moc-przekraczac-limit-emisji-spalin,6811581056235649a
https://e.autokult.pl/trwaja-targi-o-nowy-limit-co2-w-motoryzacji-producenci-aut-chca-powiazac-go-z-infrastruktura-ladowania,6807649172793473a
w USA to sobie mogą V12 sprzedawać ...