Ford pokazuje pickupy z 7,3 i 6,7 V8. A w Europie elektryki.
Ford pokazuje pickupy z benzynowym 7,3 i dieslem 6,7 - oba V8. Oczywiście w USA, bo dla Europejczyka przygotował 1.0 EcoBoost. Nie dla psa kiełbasa ¯\\_(ツ)_/¯
BezDobry z- #
- 283
- Odpowiedz
Ford pokazuje pickupy z benzynowym 7,3 i dieslem 6,7 - oba V8. Oczywiście w USA, bo dla Europejczyka przygotował 1.0 EcoBoost. Nie dla psa kiełbasa ¯\\_(ツ)_/¯
BezDobry z
Komentarze (283)
najlepsze
Różnica polega na tym że za kilka lat tam będzie można sobie nadal wybrać między spalinowym a elektrycznym a w kołchozie między chodzeniem pieszo a furmanką ( spalinowe będą zakazane a do elektrycznych nie będzie energii).
O jakiej grze piszesz? Elektryki rozwijają się od 100 lat i jedynym postępem jest wielki tablet na środku.
No i tak nie będziesz miał energii elektrycznej.
@WaldemarBatura: w sumie jeszcze u Muska po 10 latach R&D zwiększyli pojemność ogniwa 2 razy zwiększając jego objętość 2 razy. Zawsze nowe baterie są tak 3 do 5 lat i dziwnym trafem słuch ginie po cudownych "wynalazkach" gdy trzeba wyjść poza fazę laboratorium, bo się nagle okazuje że trzeba jeszcze droższych materiałów albo wybuchają czy zdychają 2 razy częściej.
SUV przylazły z USA właśnie. Niech to ciulstwo łaskawie nie przyłazi. Dobry pickup to Maverick, podobny trochę do starego F150 z lat '90 - gdzie auta tego typu wciąż służyły do realizowania pewnych zadań, a nie leczenia ego kruchego jak
@thcl: prawo tez studiujesz?
Nie ma co zazdrościć USA chorego modelu miast gdzie parkingi są większe niż u nas osiedla a komunikacja publiczna nie istnieje
Naprawdę fajnie się tam musi żyć XD:
No tak, bo w USA nie ma elektryków. Durny opis pod publiczkę wykopowych głupoli.
Najpopularniejszy pickup Forda jest oferowany w wersji Lightning.
https://youtu.be/P2LtWC0-KnA
To z tego, że za okolice (w przeliczeniu) 200k PLN masz 9-osobowego VANa w absolutnie najwyższej możliwej konfiguracji. U nas za tę kwotę masz gównianego, czteroosobowego SUVa.
Widziałem. Proszę, jest w załączniku. Wygodnie siedzą cztery osoby, piąta jest na odwal się na wąskiej desce między fotelami,
@HansK: sorry, ale jak byś się nie gimnastykował - pickup to jest specyficzne nadwozie do konkretnych zastosowań i jako zamiennik auta osobowego jest beznadziejne. Przy ilości miejsca które zajmuje jest żałośnie mało pojemne, zarówno jeśli chodzi o część pasażerską jak i cargo.
Obecnie 3 litrowe diesle (chociażby w iveco daily) pozwalają targać ze spokojem po kilka ton spalając przy tym niewiele paliwa.