Realny zasięg elektryków na autostradzie. Porównano 36 samochodów
Zero zaskoczenia? Żadną tajemnicą nie jest to, że spalanie samochodów podawane w testach WLTP można włożyć pomiędzy bajki. To samo dotyczy z resztą tych samych pomiarów w odniesieniu do samochodów elektrycznych - ich zasięgu oraz zużyc...
BlackControl z- #
- #
- 450
Komentarze (450)
najlepsze
@BlackControl: Autor tego artykułu nie ma pojęcia, o czym pisze. Robiono test na maksymalną odległość, jaką każde auto przejedzie. Tylko 1 auto przejechało te 482 kilometry. Ech...
@Nieszkodnik: zupełna nowość w dziennikarstwie ostatnich lat, nie? :(
@kefas_safek: nie, wcale, płacenie 40% więcej na stacji benzynowej to sama radość.
Do samochodów, nie mamy adekwatnej technologii ogniw. Obecne są przede wszystkim nietrwałe i dysponują zbyt małą gęstością energii, by to praktyczne mogło być.
Ot ciekawostka do pokręcenia się wokół komina dla typków z nadmiarem kasy. Praktyczność tego jest niska.
Tak samo PV nie może w pełni ruszyć z kopyta z tego samego powodu - drogie i względnie krótko żyją te ogniwka
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Raczej nie chodzi o takie "pałowanie" tylko po prostu ciężko się spodziewać aby na odcinku co najmniej 200km nie było konieczności zmiany prędkości jazdy, ze względu na panujące warunki na drodze. Stąd zapewne to stwierdzenie, że średnio 130km/h czyli jak mniemam starali się
i dlatego wuling mini ev jest drugim najlepiej sprzedającym się elektrykiem na świecie.
Oczywiście nikt nikomu nie broni kupować tego co mu się podoba ale co
@Krzyzu83: No ale jak to tak kupić małe oszczędne auto, jak wygodnie wielkim SUVem jeździć...
@Krzyzu83: Motoryzacja sama zabrnęła w kozi róg sprzeczności. Kiedy to właśnie takie
@Faraon44: a ile codziennie do pracy i na zakupy potrzeba? No pewnie jak każdy posiadacz kopciucha jeździsz 3000 km w jedną stronę.
@mitatuyo: takie auto ma 20% ruchomych części auta spalinowego, więc szansa na to, że się coś popsuje jest ponad 5x mniejsza. Natomiast auto hybrydowe łączy wszystkie wady aut spalinowych i elektrycznych. Bo co z tego, że jeździsz za darmo na prąd jak i tak co roku musisz olej zmieniać, a przy okazji płacić dodatkowo za przegląd baterii. I masz 120% części auta spalinowego.