To czego dzisiaj doświadczyłem nadaje się do zgłoszenia do UOKiKU.
Kończy mi się dzisiaj umowa w PLAY, zadzwoniłem do konsultanta i zapytałem się jakie będę miał warunki na następny miesiąc
- abonament 49,20 zł
- rata za sprzęt "Pakiet Smartfon dla Firm" - 20 zł
Zapytałem się czy czasami nie kończę spłacać dzisiaj aparatu na raty (ostatnia rata). Konsultant stwierdził, że oczywiście tak, dzisiaj ostatnia rata ale oni i tak od przyszłej faktury naliczą ratę za sprzęt, bo to nie jest "RATA ZA SPRZĘT" ale usługa "Pakiet Smartfon dla Firm". Mogą oczywiście przestać naliczać taką opłatę, ale dopiero gdy do nich zadzwonię i powiem "proszę mi to odłączyć z konta".
Czy ja właśnie się dowiedziałem że pomimo spłacenia rat za smartfona w PLAY dalej mi operator będzie naliczał ratę za smartfona do momentu do kiedy im nie zwrócę na to uwagi i nie złożę reklamacji?
Co tu się odjebało właśnie? Tym chyba powinien się zainteresować UOKiK oraz co najmniej Prokuratura.
Reasumując : Jeżeli skończyła wam się umowa w PLAY i mieliście smartfona na raty i umowa wam się sama przedłuża na kolejne miesiące, to składajcie od razu reklamację na "usługę" o nazwie "Pakiet Smartfon dla Firm" bo naliczają wam dalej "ratę za sprzęt".
Faktura moja ostatnia
Komentarze (311)
najlepsze
To działa tak, że tel za 1k dostaniesz za złotówkę, jeśli kwotę abonamentu podniesiesz z powiedzmy 50zl do 100zl.
Wowczas kupujesz tel w super cenie za 1zl,a płacisz abonament przez 2 lata za 100. Jak nie przedłużysz to zgodnie z prawem rozejdzie na czas nieokreślony.
Nie znasz się i kręcisz aferę xD