Mercedes EQS-mniejsza średnica zawracania i większy skręt tylej osi na abonament
Coraz częściej subskrypcje pojawiają się w samochodach, pozwalając na odblokowanie dodatkowych funkcji. Mercedes również wprowadza takie usługi i zaczął oferować skręt tylnej osi do 10° w samochodzie elektrycznym EQS w Chinach właśnie na abonament.
jestemjakijestem1212 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 278
Komentarze (278)
najlepsze
Bulisz co miesiąc, a i tak tego nie posiadasz. Wpakujesz mnóstwo kasy, a potem przy sprzedaży okazuje się, że masz auto z podstawowym wyposażeniem za ułamek ceny, którą w to wpakowałeś. A następny znów będzie musiał bulić...
To
Ale tutaj - zapłaciłeś za to i powinno działać.
Ale świat zmierza w tą stronę niestety :/
Mniejszy promień skrętu może niekiedy zadecydować o czyimś życiu, a oni chcą to domyślnie blokować?
Może jeszcze trzeba będzie dokupić dodatkowy pakiet po pięciuset machnięciach wycieraczek?
Albo za darmo będzie może można tylko raz w tygodniu zmienić ustawienia lusterek?
1. Już za niego zapłaciłeś w cenie samochodu, nikt go tam za darmo nie wrzucił
2. Gówno swoje waży i powiększa Ci spalanie samochodu
3. Prawdopodobnie kiedyś się zepsuje i będziesz musiał wymienić część z której nie korzystasz.
Obecny model jest spoko. Chcesz bajerancki system za kilka koła, spoko zamontujemy Ci w
Ale jeśli auto ma fizycznie możliwość grzania tylnej kanapy, tylko ktoś na poziomie software to wyłączył oczekując dopłaty - kategorycznie NIE.
Nie wolno się na coś takiego godzić, to bardzo szkodliwe
Dlatego nienawidze streama i pozostale platformy
Gry online zniszczyly rynek gier
Kiedys to bylo(。◕‿‿◕。)
Teraz muszę przekupić terrorystę, żeby mi odblokował coś co posiadam.
To jest tylko możliwe w bujnej wyobraźni wykopków, którzy nigdy w życiu takiego auta nie mieli i raczej nie będą mieli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oczywiście wymaga to połączenia z internetem, ale pewnie tak samo wymaga to już wprowadzony system abonamentowy