Mercedes EQS-mniejsza średnica zawracania i większy skręt tylej osi na abonament
Coraz częściej subskrypcje pojawiają się w samochodach, pozwalając na odblokowanie dodatkowych funkcji. Mercedes również wprowadza takie usługi i zaczął oferować skręt tylnej osi do 10° w samochodzie elektrycznym EQS w Chinach właśnie na abonament.
jestemjakijestem1212 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 278
Komentarze (278)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@paltonas: Marki premium (szczególnie europejskie) zrobiły się ostatnio ekstremalnie bezczelne. Żeby poczuć te rzeki śliny które na ciebie lecą wystarczy wejść do dowolnego konfiguratora i sobie spróbować złożyć samochód z wyposażeniem godnym XXI wieku.
Nagle z ceny "OD" 150k robi ci się 220k, bo chcesz mieć silnik
@SlimKirby: A w benzyniakach czy dieslach to elektroniki sterującej żadnej nie ma?
https://youtu.be/zEeiGVWjoCc?list=PLcj5JS1yJCtDHCmAiKXjNS1DpMfkEnSzH&t=416
A ta ilość kabli jest do czego?
O #!$%@? ci chodzi? xd
Będą chcieli, kupią. Na tym się kończy rozkmina typowego konsumenta. Typowy konsument nie myśli czy tak powinno być, jaki to będzie miało wpływ na rynek, nie pomyśli że to rak, że od tego się zaczyna, a potem wszystko będzie na abonament.
Żeby z tym walczyć to trzeba walczyć z ludzką głupotą. Jaka jest skala ludzkiej głupoty?
Weźcie sobie przeciętnego Polaka, takiego statystycznego Kowalskiego. Głosuje na