@ruonim: błąd, jest to umowa na odleglosc i jezeli był bład w cenie sklep może nie wysłać zasłaniajac sie nim. Ale jak towar wysłany to znaczy ze druga strona zaakceptowała wpłatę i jej kwotę i już po ptokach. To, że mają burdel w systemie to ich problem.
Jaja. Ja bym to olał ciepłym moczem. Serio. Niech oni starają się egzekwować. Nic bym nie odbierał. Żadnych poleconych. Bo rozumiem, że takie pisemko poleconym przyszło?
@andry007: A czemu masz nie odbierać? A co oni Tobie mogą zrobić. Czy jesteś niewolnikiem co ma się zamknąć w norze bo puka ktoś do drzwi. Co to za podejście że poleconych nie będzie dobierać. 2 jest uważany za doręczony a i tak one nie mają żadnej mocy prawnej w tym przypadku.
Xd teraz to mogą tych co kupili w pompkę cmoknąć xDDD
Jak na blak frajer czy inne "okazje" ludzi walą w #!$%@? podwyższając ceny to jest w pytę, ale jak sami coś #!$%@?ą i klient na tym zarobi, to ni #!$%@?, #!$%@?ą pozwy( ͡°͜ʖ͡°)
popełnili błąd, a później grożą xD srać na nich. Najlepiej odpisać im, że z powodu zbyt późnego wystąpienia o zwrot sprzęt uległ całkowitemu zniszczeniu i nie ma co odesłać.
Pisma wysłali 2 tygodnie po "promocji" a nie miesiąc, ale ogólnie mogą pocałować się w dupę. Umowa została zawarta, nie można ot tak po 2 tygodniach żądać od ludzi dopłaty. Straszą jak jakieś Janusze z małego sklepiku, a im się bardziej opłacało powiedzieć żeby ludzie zatrzymali towar i tyle. PR'owe zwycięstwo. Co dla nich 100 takich mikrofalówek? Nic.
Pokazuje to tylko że Media Expert/Avans to typowy Januszex, tylko duży, no ale po
Komentarze (272)
najlepsze
Jak na blak frajer czy inne "okazje" ludzi walą w #!$%@? podwyższając ceny to jest w pytę, ale jak sami coś #!$%@?ą i klient na tym zarobi, to ni #!$%@?, #!$%@?ą pozwy( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pokazuje to tylko że Media Expert/Avans to typowy Januszex, tylko duży, no ale po