Miota nim jak szatan - tym razem się udało
Kierowca Passata śmiało poczynał sobie na ekspresówce, ciągnąc lawet z załadowanym Volkswagen. Spory ładunek i prędkość zrobiły swoje. "Taniec" na jezdni zakończył się bez konsekwencji. Ale kierowca na pewno ma nauczkę na przyszłość. 2.06.2022 S17 okolice węzła Górzno kierunek Lublin
![stopchamteam](https://wykop.pl/cdn/c0834752/46385a3d7523b90fcacdb7067c3a3881fa630dba9462e522e930a0a42736b40c,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 110
- Odpowiedz
Komentarze (110)
najlepsze
https://motoklub.pl/predkosc-z-przyczepa
Jak widać jest to uzasadnione...
Oprócz tego powyżej 80-90 km mamy do czynienia z wężykowaniem zwłaszcza z cięższymi
Jak ktoś przeczyta Twój komentarz to z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa dociąży hak i pomyśli, że jest bezpieczny, a to kompletna nieprawda. Zbyt duża masa na haku to zły pomysł. Zbyt duża waga za osią przyczepy, bliżej jej końca to bardzo zły pomysł. Poza tym wpływ na to wszystko ma jeszcze kwestia taka czy jedziesz w górę czy zjeżdżasz w dół. Uproszczenie tego do "więcej masy na haku" to nieporozumienie.
Dochodzą jeszcze do tego konstrukcja samej przyczepy, masa ciągnącego pojazdu, wiatr
źródło: comment_1654552467JIczdlxsOOdupxma1CgZut.gif
Pobierz1. Auto na lawecie za bardzo przesunięte do tyłu. Auto trzeba tak załadować żeby laweta miała nacisk na hak ok 50 kg (ładujemy i próbujemy odczepić, jak z trudem możemy podnieść dyszel to jest ok, nie próbujemy odczepić jak widać gołym okiem że auto jest za bardzo załadowane na tył, bo stracimy zęby)
2. Co zrobić w takiej sytuacji? Przerabiałem to i najlepiej w odpowiednim czasie wcisnąć mocno hamulec.
Pastuch bedzie mial z ~1500. Moge sprawdzic dokladnie jak Ci zalezy
Golf ~1300 wazy. Laweta ~600. Ma slabe 2 tony realnej wagi a DMC z 2.5 na lekko.
Sporo za