Twórcy powinni się zacząć przerzucać na silnik UE5 / Unity. Pracownika łatwiej dorwać, szybszy proces produkcji, a nie czekanie na gry latami. Tak jak gdyby w branży filmowej każdy reżyser chciał własną kamerę na potrzeby filmu wymyślać. A później trzeba szkolić jeszcze pracowników bo nikt jej nie zna. Owszem są zapaleńcy jak Cameron, ale mimo wszystko nawet branża gier powinna iść w pewnego rodzaju unifikację. Pracownicy też mają powoli dość, bo złapie
Twórcy powinni się zacząć przerzucać na silnik UE5 / Unity
@iErdo: Niestety kończy się to potem tym że masz wysyp podobnych gier. Co teraz jest bardzo widoczne w obrębie jednego studia z ich autorskim silnikiem A wtedy to będzie już bardziej globalne gdzie połowa gier to były by klony z bardzo podobnymi mechanikami itp
@manjan: @carving85: No i dorzuciłbym tu jeszcze monopol po prostu. Nie można się dziwić temu, że wielu deweloperów wciąż chce pracować na jakichś swoich autorskich silnikach, bo gdyby nagle wszyscy zaczęli się przerzucać na jeden silnik to stworzyło by wiele nowych niebezpiecznych sytuacji, jak właśnie praktyki monopolistyczne
@ImperiumCienia: Nawet pasek życia na karku postaci jest i masz animacje pokazywane z 3 osoby. Uderzająco podobne do Dead Space. Po co pokazywać z TPP jakby gra miała być FPP?
Próbowałem grać w dead Space dwa razy i za każdym razem lądowało w koszu po paru minutach. Przereklamowane gówno. #!$%@? sterowanie. Kamera itp. Nie da się w to gówno grać
@Klopsztanga: Tym że to nie jest DOOM? To jest inny Dead Space, 3 osoba (nawet pasek życia masz na karku postaci, jak Isaac Clarke miał wskaźnik na kręgosłupie). To nie jest shooter, to horror z elementami shootera, w Doomie to ty jesteś łowcą, tutaj jesteś zwierzyną.
@Klopsztanga: pomijajac perspektywę TPP/FPP to w powyższej utkwiłeś w jakiejś #!$%@? z potworami, a w Doomie potwory utkwily w jakiejś #!$%@? z tobą ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (134)
najlepsze
@iErdo: Niestety kończy się to potem tym że masz wysyp podobnych gier. Co teraz jest bardzo widoczne w obrębie jednego studia z ich autorskim silnikiem A wtedy to będzie już bardziej globalne gdzie połowa gier to były by klony z bardzo podobnymi mechanikami itp
@manjan: @carving85: No i dorzuciłbym tu jeszcze monopol po prostu. Nie można się dziwić temu, że wielu deweloperów wciąż chce pracować na jakichś swoich autorskich silnikach, bo gdyby nagle wszyscy zaczęli się przerzucać na jeden silnik to stworzyło by wiele nowych niebezpiecznych sytuacji, jak właśnie praktyki monopolistyczne
@Kurvju: idealny opis resident evil 4
@Klopsztanga: pomijajac perspektywę TPP/FPP to w powyższej utkwiłeś w jakiejś #!$%@? z potworami, a w Doomie potwory utkwily w jakiejś #!$%@? z tobą ( ͡° ͜ʖ ͡°)