Z Netflixa korzysta ponad 100 mln osób, nie płacąc abonamentu
Okazuje się, że współdzielenie profilu z osobami spoza domu nie jest polską specjalnością, tylko staje się globalnym problemem biznesowym Netflixa - platforma ma 222 mln subskrybentów i ponad 100 mln "pasażerów na gapę"
rafpal z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 318
Komentarze (318)
najlepsze
Źle to liczą - zresztą jak każda firma, która liczy "utracone przyszłe niedoszłe zyski". Gdyby ludzie nie współdzielili to by nie mieli 222mln subskrypcji tylko mniej lub wiele z nich przeszłoby na tańszy abo. W efekcie wcale by nie zarabiali więcej.
Tylko przypomnę, że w tej chwili HBO można mieć za 20 (30) zł na 2 urządzenia jednocześnie (przy 5 zarejestrowanych).
Myślenie było trochę krótkowzroczne, nastawione na agresywne zdobywanie rynku. Krótkoterminowo się sprawdziło, długoterminowo mają teraz problem. Zobaczymy czy czasem nie wpędzili się
Wróciłem do Piratebay
Jezeli mamy dostep do 1/5 filmów czemu płacimy nie płacimy 1/5?
Bo usera trzeba #!$%@?ć.
thepiratebay.org
Czyli płaczą, bo jest konkurencja, oraz że ludzie korzystają z opcji która jest na platformie. Nie no #!$%@?, potworne. xD
Ani trochę nie ma winy w #!$%@? contencie i fakcie, że po obejrzeniu tego co się chce, nie ma sensu płacić tych 15€ co miesiąc, czy ile tam teraz wołają.
@michalxd21: lol aż mam chęć obejrzeć XDD
czy liczba osob, ktore zostanie przewyzszy liczbe osob, ktore zrezygnuja z Netlixa jak im cena skoczy.
Bo sie moze okazac, ze im ubedzie 100mln abonentow, a wtedy to juz w ogole mogila bedzie
A Netflix bez robienia gały przypadkowym przechodniom nie dostałby napiwku za te obsrane dupsko od dewiantów. No, news dnia ( ಠ_ಠ)
1. To płatna usługa, więc za to się płaci. To tak jak by firma dając coś w pakiecie (sprzedaje więcej) liczyła stratę ze sprzedała coś taniej (bo w pakiecie) a nie pojedyncze sztuki
2. Jeśli by nie było tej usługi, ilość płatnych kont spadła by pewnie o połowę. Zatem to nie strata tylko zwiększenie penetracji rynku kosztem niższej ceny.
Oczywiście, próba wyprostowania tego nie jest łatwa, bo to oznacza znaczącą zmianę na minus względem tego, czego zdążyli nauczyć oczekiwać od Ciebie konsumenci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli ktoś teraz płaci np. 30 zł bo bierze abo 60zł i dzieli ze znajomym, albo wręcz 20 czy 15 zł bo dzieli z 2-3 rodzinami - to za Chiny nie zapłaci 29 zł za "jakość" jak na youtube w 2005... W ogóle jak można w 2022 mieć czelność i proponować 480p? Kpiny...
@Spitter: A co mnie to obchodzi, bo nie rozumiem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pytałem się czy lubisz gdy reklamy są przerywane filmem, bo dla mnie w stacjach komercyjnych nie da się już nic obejrzeć. W publicznej jeszcze ok, bo nie ma reklam.