Policja będzie wszędzie czyli pewnie tam gdzie zwykle - w ciemnej du$ie ;) Jak na przykład jedna raszpla wczoraj u mnie w mieście. Stoi sobie babsztyl policyjny w busie i blokuje wyjazd z drogi gruntowej na asfalt, że niby strzeże prawa i porządku w mieście co by kierowcy nie łamali prawa. No to stoję i czekam za nią bo może po prostu z lewej czy prawej coś jedzie a zza krzaka nie
Brawo!!!! walczyć #!$%@? z urojeniami, telewizyjnej dziennikarskiej propagandy wyimaginowanej śmiertelności na drogach, która wyniosła w 2021r UWAGA 0,5% całej śmiertelności w Polsce. Ku uciesz przygłupów, którzy nie znają realiów, a swoją wiedzę opierają na kolorowych tabelkach.
Nawet gdyby każdy kierowca przestrzegał przepisów ta śmiertelność nie spadnie poniżej 0,3% tyle ona wynosi w Skandynawii, Szwajcarii i innych państwach branych jako święty przykład bezpiecznej jazdy.
Bo główna przyczyną wypadków jest nieuwaga, a nie przekraczanie
@wesolymaruda: dokładnie. 2 główne przyczyny wypadków (po 20%) ro wymuszenie pierwszeństwa i prędkość. Natomiast głównym czynnikiem wysokiej lub niskiej śmiertelności na drogach, nie jest prędkość, tylko tak jak mówisz poziom zaawansowania aut, infrastruktury itp itd. Inaczej, dlaczego 20 lat temu mieliśmy 3 razy więcej trupów i wypadków niz obecnie, przy 3 krotnie niższej liczbie aut. To, że gorzej jeździliśmy (i niewątpliwie szybciej starymi gruzami) przyczyniło się, że było jak było. Teraz,
@Night_Nine: Tych fałszywych alarmów jest po prostu za dużo i przez to przestałem już być na nie wyczulony. Efekt taki sam jak jazda bez Yanosika, tylko wolniej bateria się rozładowuje ¯\_(ツ)_/¯
Komentarze (123)
najlepsze
Jak na przykład jedna raszpla wczoraj u mnie w mieście. Stoi sobie babsztyl policyjny w busie i blokuje wyjazd z drogi gruntowej na asfalt, że niby strzeże prawa i porządku w mieście co by kierowcy nie łamali prawa. No to stoję i czekam za nią bo może po prostu z lewej czy prawej coś jedzie a zza krzaka nie
Nawet gdyby każdy kierowca przestrzegał przepisów ta śmiertelność nie spadnie poniżej 0,3% tyle ona wynosi w Skandynawii, Szwajcarii i innych państwach branych jako święty przykład bezpiecznej jazdy.
Bo główna przyczyną wypadków jest nieuwaga, a nie przekraczanie
Inaczej, dlaczego 20 lat temu mieliśmy 3 razy więcej trupów i wypadków niz obecnie, przy 3 krotnie niższej liczbie aut.
To, że gorzej jeździliśmy (i niewątpliwie szybciej starymi gruzami) przyczyniło się, że było jak było.
Teraz,
@derigen90: szczególnie ze wersja 1.5l ma około 120km a to autko miejskie jest :-)