Kupił używanego Mercedesa, teraz ma do wymiany część za 82 500 zł
Mercedes-Benz E 300 Bluetec Hybrid ma pod maską akumulator, który producent wycenia na ponad 80 tys. zł. To nie cena – to kara.
Mirxar z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 245
- Odpowiedz
Mercedes-Benz E 300 Bluetec Hybrid ma pod maską akumulator, który producent wycenia na ponad 80 tys. zł. To nie cena – to kara.
Mirxar z
Komentarze (245)
najlepsze
A ile to
Producenci co roku odchudzali części o ocynk, 1/10mm blaszki tu i tam patrząc cały czas żeby zgniło totalnie dopiero po 3 latach i to są efekty :).
Każdy powinien odnaleźć swoją miłość, wyższej klasy klasyczka i dbać o niego i chuchać jak na Kubie :)
@Ulvarin: mam taki zamiar, tylko jest jeden problem. U mnie do centrum dużego miasta obok nie wjadę takim klasykiem, bo NORMY EURO, ech. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@motoinzyniere: Myślę, ze jest znacznie drozej niz u nas, zwlaszcza takie X5, X6, MLe itp. Raz, ze rynek "aftermarketowych" warsztatow jest mniejszy a dwa robocizna znacznie drozsza. I to wlasnie najlepiej widac po cenach uzywek premium, glownie 10 lat+ jak juz wymagaja nakladow. Tam auto do przegladu musi byc tip top, u nas wiadomo.
@Strzal-z-gaznika: ocynkowane A4 B5 w 1,9TDi (auto z lat 90-ch) jeździ do dziś mimo 600 tys. km przebiegu. Mazdy i Toyoty z tego okresu już dawno zżarte przez rdzę. Jak tu wybrać "starą Japonię", skoro silnik już leży na glebie a buda podziurawiona przez staliki niczym sito?
Jakby kupno nowych, czy regenerowanych wtrysków (na fabrycznych częściach) kosztowała 500-1000 zł za kpl. to sporo zanieczyszczeń by zniknęło. Ale lepiej jednak siać propagandę i pchać kolejny złom na drogi a