@xaliemorph: Komplet 42 tys. zielonych. Starcza na jakieś 2 takie przejazdy po 400 km/h. W veyronie komplet był przewidziany na jakieś 12 minut takiego zasuwania, ale to nie przeszkadzało, bo paliwo i tak kończyło się po 9 minutach.
Tak do 300 jeszcze rozumiem i tak większość mam tam w okolicach 200-250 km/h na lewym i środkowym, ale 400 na publicznej? Przecież to pocisk. W #!$%@? mało czasu na reakcje gdy zobaczysz to w lusterku wstecznym..
@Anacron: Nie wiem jaki certyfikat sobie wydrukowałeś, ale fakty są takie że wciąż unikasz odpowiedzi na moje zarzuty i uciekasz od dyskusji. ( ͡°͜ʖ͡°)
Dobrze że z takim podejściem jak w komentarzach nie jeździcie po niemieckich autostradach i nie blokujecie lewego pasa, bo przecież każdy powinien jeździć maksymalnie 130 km/h jak Wy.
Podobnie sprawę ocenia Misza Charoudin. Mieszkający w Niemczech znany tam kierowca wyścigowy i postać telewizyjna także twierdzi, że kierowcy się zmienili przez samochody . "Na drogach w Niemczech pojawia się coraz więcej obcokrajowców, którzy nie rozumieją celu odcinków autobahnów bez limitów prędkości. Jadą lewym
@Hubsky_: Ale wiesz, że według badań tylko 1 procent Niemców jeździ na autostradach szybciej, niż 160km/h, a większość bo około 75-77% jeździ do 130km/h
Ale wiesz, że według badań tylko 1 procent Niemców jeździ na autostradach szybciej, niż 160km/h, a większość bo około 75-77% jeździ do 130km/h
@Yarsoo: A niech sobie jeżdżą nawet 100 km/h. Różnica jest taka, że ten 1% może bezpiecznie jechać +160 km/h lewym pasem, bo pozostaje pusty lub jest na bieżąco zwalniany, a w Polsce pojazdy wjeżdżają na lewy pas przy prędkości 120 km/h nie patrząc w lusterko i później mają
Komentarze (408)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@Yarsoo: A niech sobie jeżdżą nawet 100 km/h. Różnica jest taka, że ten 1% może bezpiecznie jechać +160 km/h lewym pasem, bo pozostaje pusty lub jest na bieżąco zwalniany, a w Polsce pojazdy wjeżdżają na lewy pas przy prędkości 120 km/h nie patrząc w lusterko i później mają