Płacą nawet 9 tys. zł na rękę, a kandydatów brak
Pracodawcy mają coraz większy problem ze znalezieniem kierowców z uprawnieniami C+E. Ich niedobór szacuje się na polskim rynku nawet na 124 tys. Nie pomagają nawet coraz wyższe zarobki, które sięgają 9 tys. zł netto.
mieszkamzmamusia z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 82
- Odpowiedz
Komentarze (82)
najlepsze
Acha, jeszcze nie pakujcie się do roboty na zasadzie swojej działalność. To już rak z przerzutami.
Wystarczy żeby można było robić od raz C+E bez C, tak naprawdę jazda z naczepą niewiele się różni od samej solówki, więc nie wiem po co najpierw C (znaczy wiem, po to żeby szkoły i wordy zarabiały). Mi to nawet łatwiej się jeździ z naczepą niż solówką.
A o kursie na przewóz to nie wspomnę, spokojnie możnaby to skrócić do 20 godzin zamiast 200, nie wiem po co kierowca
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Nikomu się nie uśmiecha spać w kabinie
2. Nikomu się nie uśmiecha bawić w mechanika bo szef zaoszczedzil na assistanse
3. Nikomu nie chce się użerać na magazynie bo dyspozytor (Ciołek swoją drogą) nie dogadał się co do godziny awizacji
4. Jesteś #!$%@? przez policję (odpowiadasz za stan gruza, zabezpieczenie ładunku)
6. Zero życia prywatnego, zero imprez i używek (o ile jesteś ogarnięty)
7. Praca dla tych co mają już rodziny albo dla totalnych samotników
A ta mac moze trwac 9h.
To nie ironia.
Poprostu pytam. Co wliczasz jeszcze poza ta jazda w ten czas.?
@fat-cartman: Budowlaniec to zarobi 6 tysięcy w Warszawie na czarno pracując 12 godzin dziennie 6 dni w tygodniu.