Tauron ma 100 stacji ładowania pojazdów elektrycznych.
Dzięki temu ten sam prąd za który płacisz w domu 50-70gr, możesz kupić w ładowarce po 2zł. No ciekawe czemu polacy nie chcą jeździć autem na prąd drożej niż na zwykłym paliwie.
NaglyAtakGlazurnika z- #
- #
- #
- #
- #
- 201
Komentarze (201)
najlepsze
To chyba dobrze? Mam płacąc za prąd w domu, dopłacać do infrastruktury dla elektryków z których nie korzystam?
@NaglyAtakGlazurnika: Więc nie widzę powodu, dla którego miałbym jeszcze dopłacać za budowę i utrzymywanie stacji do ładowanie które są mi niepotrzebne.
Dwa: I tak za chwile z nowym rokiem z tych 70gr zrobi sie 1,20zl
Ale jak to? Wiekszosc glabow mysli ze sobie w domku naladuje w przerwie na sranko z 230V i z przylacza 10kW za ,,grosze'' ;)
Jak maja 2 dni czasu to moze sie doladuje ;)
( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Już niedługo wszystkie tłuste świnie we wszystkich urzędach w kraju będą rozpisywać przetargi na auta elektryczne dla instytucji publicznych.
To dopiero będzie nowy wał...
Dlatego w całej Europie urzedasy i politycy tak łakną elektryfikacji transportu.
Wymiana całej floty i kolejny pretekst na opodatkowanie biednej części społeczeństwa.
1. Z tego samego dlaczego diesel nie kosztuje tyle ile w rafineri. Do ceny dochodzi amortyzacja infrastruktury tzn call center, serwis, dzierżawa miejsca.
2. Ladowarki przerabiają AC na DC wiec zawsze sa straty
3. Ktos musi jezdzic lambo. Wiec zysk tez musi byc.
Jak ktos mysli ze quick charger bedzie tani to jest w bledzie. Myslalem to samo
Zapomnialem dodac tym autem tylko sie jezdzi w eco bo w trybie sport opony znikaja w oczach. Auto za mocno
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie ma na rynku samochodu, ktory pozwala ladowac pradem AC z moca 22kW. Wiekszosc ma wbudowany konwerter 7kW, niektore 11kW. Chyba, ze te 22kW dzielone jest na dwie ladowarki i wychodzi 11kW per samochod. Wtedy by
@kowalzki: model s przed 2016 miał 11 lub 22 kW w zależności w sumie nie wiem od czego xD, nowsze 16.5 kW, modele 3 11 kW
I mylisz type-1 type-2 type-3 (???) z level -1 -2 -3. Level-1/Level-2/Level-3 jest jak napisałeś.
Type 2 to rodzaj złącza które jest standardem w europejskich teslach (a w nowszych jest to CCS,