Oryginalnego Ursusa zabiła przede wszystkim jakość sprzętu i brak innowacji. Jak wyjechał z fabryki to było ok a poszedł do pracy i zaraz leciały wszelkie uszczelki i uszczelniacze i ciągnik był cały zasyfiony. Co chwila psujące się hamulce, cieknące półosie czy przegrzewające silniki to były znaki rozpoznawcze tych pojazdów. Co do tej reaktywacji marki to wydaje mi się, że ktoś od razu chciał produkować i agrafki i bombowce. W Polsce bodajże najwięcej
@Matheo780: To, że dziś sprzęt wytrzymuje długość gwarancji to jest cecha rynku nie tylko traktorów rolniczych, druga kwestia - ilu rolników z należytą uwagą eksploatuje maszyny? Ilu czyta instrukcje i należycie je obsługuje, czy smarują regularnie i czy wymieniają na czas filtry i oleje. Co do innowacyjności, c330 i c360 zawsze miały zyebane układy hamulcowe. A hamulec ręczny w c330 to był jakiś żart a właściwie nie żart a element za
MTZ Belarus, Lovol/Arbos, Solis, TYM, Zetor i wiele innych. Czy jest tam coś innowacyjnego czego nie miał Ursus? Nie. Czy są to produkty wysokiej jakości? Też, nie
@Matheo780: Ale mieszasz tu dwa systemy walutowe. Ja mówię, że starego ursusa położyła jakość i innowacyjność. Nowy polmot-ursus to inna sprawa.
I tak to jest badziew ale chyba kupujący to też wiedzą bo jak spojrzysz to w Polsce aż tak super się te wynalazki
Jak ktoś chce wiedzieć dlaczego Ursus upadł na prawdę i czemu upadek zaczął się już w latach 70, to niech sobie przeczyta Ekspres Reporterów 1982 roku gdzie o wszystkim opowiada główny konstruktor Henryk Szczygieł. https://docer.pl/doc/xesx5ec Jak zwykle geniusze z rządu pokazali na co ich stać.
@Sekumbomoboko: była oferta kupna ursusa przez Włochów, ale połówki niet i poszedł na dno, jak fso
@h225m: To jak z fso, grupa VW była zainteresowana kupnem fso ale jako warunek postawili redukcje pracownikow o iles tam. Zwiazki zawodowe zaczeły sie srać, że nie ma takiej opcji i fso dogadało się z Daewoo. Reszte już znamy, dełuu poszło się #!$%@?ć a fso sprzedano ukrainćom za 100zł. Teraz to możemy sobie co
upadł, bo niejaki przewodniczący Solidarności Zygmunt Wrzodak i jego przydupasy blokowali inwestycje zagraniczne upadającego już w latatach ursusa. wszyscy lokalesi wiedzą, że to związki zawodowe doprowadziły do upadku
Komentarze (71)
najlepsze
Co do tej reaktywacji marki to wydaje mi się, że ktoś od razu chciał produkować i agrafki i bombowce. W Polsce bodajże najwięcej
Co do innowacyjności, c330 i c360 zawsze miały zyebane układy hamulcowe. A hamulec ręczny w c330 to był jakiś żart a właściwie nie żart a element za
@Matheo780: Ale mieszasz tu dwa systemy walutowe. Ja mówię, że starego ursusa położyła jakość i innowacyjność. Nowy polmot-ursus to inna sprawa.
I tak to jest badziew ale chyba kupujący to też wiedzą bo jak spojrzysz to w Polsce aż tak super się te wynalazki
https://docer.pl/doc/xesx5ec
Jak zwykle geniusze z rządu pokazali na co ich stać.
źródło: comment_1629067509HEpMXVp5P1vOglgL6KEOtL.jpg
Pobierzźródło: comment_1629097865ZBrLuw9gGFiVzDJAmLihh3.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
@h225m: To jak z fso, grupa VW była zainteresowana kupnem fso ale jako warunek postawili redukcje pracownikow o iles tam. Zwiazki zawodowe zaczeły sie srać, że nie ma takiej opcji i fso dogadało się z Daewoo. Reszte już znamy, dełuu poszło się #!$%@?ć a fso sprzedano ukrainćom za 100zł. Teraz to możemy sobie co
źródło: comment_1629067623LqfwnW83BraeQV4Zmefbmn.jpg
Pobierzźródło: comment_1629086699ZgQqN3io5yi53kvlSU50fN.jpg
Pobierzźródło: comment_1629065611UJB5eAR9Vr3OjHX5Y96gEw.jpg
Pobierz