Witajcie,
chciałbym przestrzec przed zakupem telefonów marki Huawei, z powodu tragicznej obsługi serwisowej (dowody poniżej).
TLDR;
1. Oddałem telefon (nierozbieralny, klejony) ze spuchniętą baterią na naprawę gwarancyjną do autoryzowanego serwisu (Wrocław, ul. Długa).
2. Z serwisu odebrałem telefon z nową usterką.
3. Oddałem telefon do innego autoryzowanego serwisu, który stwierdził że miała miejsce nieautoryzowana ingerencja z użyciem nieoryginalnych części i telefonu nie naprawią.
4. Centrala Huawei: "nie mamy pańskiego telefonu i co nam pan zrobisz".
Ale przejdźmy do szczegółów.
1. Pod koniec maja 2021 oddałem telefon ze spuchniętą baterią Huawei Mate 20 Pro do autoryzowanego serwisu (Wrocław, ul. Długa). Telefon ten ma klejoną obudowę, a spuchniętą baterię poznałem po tym, że tylna pokrywa zaczynała się odklejać (co potwierdził pracownik serwisu).
2. Odebrałem telefon z serwisu z wymienioną baterią, brudny z kleju i dodatkowo z nową usterką (niedziałająca dioda aparatu).
Raport z naprawy poniżej.
3. Po kontakcie z serwisem, pracownik stwierdził, że nic nie uszkodzili i jak chcę to mogę oddać telefon jeszcze raz na naprawę.
4. Nie chcąc ryzykować, odesłałem telefon do głównego, autoryzowanego serwisu Huawei w Warszawie (ul. Sienna).
5. Po diagnozie, serwis ten stwierdził, że nastąpiła nieautoryzowana ingerencja w podzespoły telefonu, z wykorzystaniem nieoryginalnych części, w szczególności kleju (pracownik wspomniał, że wygląda to jakby ktoś wlał kropelkę). Serwis odmówił naprawy gwarancyjnej i określił koszt przywrócenia telefonu do normalnego stanu na ponad 1400 zł.
Raport z naprawy.
6. Po kontakcie z serwisami, każdy twierdzi, że to wina drugiego serwisu i nie dogadają się między sobą, bo "to są niezależne firmy".
7. Złożyłem reklamację mailową bezpośrednio w polskim oddziale Huawei. W odpowiedzi na reklamację stwierdzono, że skoro autoryzowane serwisy twierdzą, że naprawę przeprowadziły poprawnie to tak jest, a telefon najpewniej sam sobie otworzyłem, skleiłem super glue i wysłałem wtedy na gwarancję.
Odpowiedź na reklamację poniżej.
Mam nadzieję, że nie muszę dodawać, że skoro telefon był na gwarancji, to nie wykonywałem żadnych napraw na własną rękę. Co było może błędem, bo jak widać autoryzowane serwisy nie potrafią wymienić uszkodzonej baterii!
W moim przypadku nie chodzi już nawet o wyegzekwowanie naprawy, bo najpewniej zmienię telefon - szkoda nerwów na to, a sama naprawa jest nieopłacalna.
Chciałbym po prostu przestrzec przed wydawałoby się renomowaną marką!
Komentarze (149)
najlepsze
https://m.pl.aliexpress.com/item/1005002070312013.html?pid=undefined&spm=a2g0n.productlist.0.0.550870a0S2pfHv&browser_id=19d4efd7e28f4df988b9f04e6044f3b8&aff_trace_key=5830bf9bee55491396ed7ff10307aa2d-1625808035455-05943-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=qmpugdgfewcavma217a89b658ce386dc11b245cce5&gclid=&_imgsrc_=ae01.alicdn.com/kf/Hd14a102f50b24c479374d024fb19ced8i.jpg_640x640Q90.jpg_.webp
Trolli rozpoznaje się a tutaj ich nie brakuje. Huawei Mate 10 Pro jest odpowiedzią na to jak wszystkie rozwiązania konkurencji są słabsze od Huawei. Wiele lat użytkowania przez kilka osób a nie tylko jedną a Akumulator jak nowy bez ubytku w żywotności a to już ładne kilka lat minęło. Samo działanie Smartfona zawalonego 70GB aplikacji, głównie gier dla dzieci nie zrobiło krzywdy temu Smartfonowi. Ale urządzenia od Huawei trzeba umieć
Może odinstaluj te gry i poczytaj dzieciom, żeby nauczyły się rozumieć treść. No chyba, że sam grasz w gry dla dzieci, co by wiele tłumaczyło.
Oddałem telefon na gwarancję do autoryzowanego serwisu Huawei i przy otwieraniu tylnego panelu w maszynie pękł im ekran.
Spoko, zdarza się zaproponowali, że wymienią mi ekran na nowy tylko muszą dostać informację z centrali czy w takim wypadku sami mają pokryć koszt jako salon czy centrala wyśle im części. No i tak czekali na informację, a ja byłem bez telefonu.
Komentarz usunięty przez moderatora