Media Expert i serwis AB Spółka Akcyjna chce mnie oszukać
Jesteśmy wrażliwi na to, gdy firmy traktują u nas konsumenta jak gorszy sort. Jak trwoga to do... wykopa.
air-kajda z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 109
Jesteśmy wrażliwi na to, gdy firmy traktują u nas konsumenta jak gorszy sort. Jak trwoga to do... wykopa.
air-kajda zCześć,
Jak trwoga to do Wykopa. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zauważyłem, że na wykopie lubi się takie treści, bo jesteśmy wrażliwi na to, gdy firmy traktują u nas konsumenta jak gorszy sort. Kupiłem w Media Expert zabawkę - pad kontroler Microsoft Elite V2 za 749,99zł (czyli dość drogo jak na tego typu rzecz, zatem wymagam jakości adekwatnej do ceny). Niestety pojawiły się problemy i w urządzeniu zacina się guzik LB oraz prawy analog zaczął delikatnie "pływać", co negatywnie wpłynęło na moje KD Ratio w Warzone. :)
Wobec tego postanowiłem wysłać sprzęt do serwisu w dniu 29-05-2021r. Czekałem dość długo, ale cierpliwie i 24-06-2021 po otrzymaniu wiadomości SMS wybrałem się po odbiór sprzętu. Niestety serwis nie naprawił, bo uznał że mechanicznie uszkodzono wejście USB. Jest to kompletna bzdura, ponieważ nawet nie używałem tego portu - pada ładowałem przez załączone w zestawie etui za pomocą pinów na spodzie urządzenia. Po powrocie z serwisu podłączyłem przewodem USB i pad normalnie reaguje, więc nie bardzo rozumiem skąd informacja, że został rzekomo uszkodzony - skoro działa. Mam wrażenie, że nikt do niego nawet nie zajrzał, a jedynie dał odpowiedź CTRL + C, CTRL + V. Także mam elitarnie niedziałającego po pół roku pada za prawie osiem stówek.
Jestem o tyle zawiedziony, bo w sklepach tej firmy naprawdę dużo kupuję, ale to bez znaczenia. Pragnę Was przestrzec przed zakupami w tym sklepie, aby nie spotkało Was to co mnie. Wykop zrobiłem po to, bo nie raz widziałem że firmy interweniowały dopiero w momencie gdy sprawa się nagłośniła. Natomiast proszę o poradę - co dalej? Przed chwilą na stronie Media Expert zrobiłem zgłoszenie rękojmi, gdzie opisałem problem i załączyłem dokumentację, w tym nagranie przedstawiające działający port USB, wbrew temu co odpowiedział serwis. To przykre jak ktoś bezczelnie robi z człowieka głupka, a naprawa tego urządzenia nie jest żadną łaską. Może wrzucenie tego posta mi w jakiś sposób pomoże. :(
Komentarze (109)
najlepsze
To akurat mogę źle pamiętać, ale chyba w ciągu roku (kiedy właśnie rękojmia obowiązuje) każde uszkodzenie mechaniczne jest traktowane tak, jakby było od początku, chyba że serwis/sprzedający udowodnią, że to ty uszkodziłeś.
Najważniejsze - idź po prostu do
@air-kajda: trzymaj się tam w tej Anglii.
Ci panowie z Media Expert!
Tak, poznałem ich standardy obsługi.
Czuję, że muszę się podzielić moją historią (。◕‿‿◕。)
Kilka lat temu kupiłem wodoodpornego pena Transcenda z wieczystą gwarancją.
Po jakimś czasie zaczął się dziwnie zachowywać. Biorę fakturę żeby odesłać. Mać, sklep od roku nie działa, bo z tego co wyczytałem w internetach, na właścicielu "siedzi" prokurator.
Patrzę, a z faktury wynika, że typ kupił to w AB S.A.
Szanowny Kliencie,
spakowaliśmy już Twoje zamówienie o numerze [tu numer] i jest ono gotowe do wysyłki.
Napiszemy do Ciebie ponownie, gdy zostanie wysłane.
Ponad 90% zamówień dociera do naszych Klientów w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania tej wiadomości.
xDDDD
Kolejny przykład - współpracujące z Euro RTV AGD "4CV" - wystarczy poczytać opinie w Google.