Zwiększanie fotorealizmu w grach przy użyciu sieci neuronowych
Prezentacja sieci konwolucyjnej zwiększającej realizm gry, na przykładzie GTA V.
Tsalal z- #
- #
- #
- #
- #
- 167
- Odpowiedz
Prezentacja sieci konwolucyjnej zwiększającej realizm gry, na przykładzie GTA V.
Tsalal z
Komentarze (167)
najlepsze
@Kszyh: O to mi chodzi. Ciekawi mnie czy wyszło by taniej nagrać np. sceny pościgów w Fast&Furious na silniku GTA z fotorealistyczną nakładką czy robić to w CGI.
za pomocą sieci neuronowych można tworzyć naprawdę fantazyjne rzeczy
Które "wyglądają" dokładnie tak samo nieudolne próby przeniesienia stylistyki danego artysty wklejone powyżej. To są potworki. Czasem śmieszne, a czasem wręcz groteskowe i przerażające niczym potworniak przypominający głowę niemowlaka z zębami na
No dobra, a teraz coś przynajmniej w FullHD?
Bo rozmycie daje dodatkowe złudzenie, a mózg nadrabia.