Zwiększanie fotorealizmu w grach przy użyciu sieci neuronowych
Prezentacja sieci konwolucyjnej zwiększającej realizm gry, na przykładzie GTA V.
Tsalal z- #
- #
- #
- #
- #
- 167
Prezentacja sieci konwolucyjnej zwiększającej realizm gry, na przykładzie GTA V.
Tsalal z
Komentarze (167)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Zadałem sobie trud przeglądnięcia artykułu - o ile to kawał bardzo solidnej pracy (w końcu pierwszy autor pracuje w ISL w Intelu) to bardzo mało mówią o wydajności - patrząc na ilość sieci, jaka jest użyta nie ma najmniejszych szans, żeby takie rozwiązanie zastosować w praktyce, w czasie rzeczywistym w
@Kszyh: O to mi chodzi. Ciekawi mnie czy wyszło by taniej nagrać np. sceny pościgów w Fast&Furious na silniku GTA z fotorealistyczną nakładką czy robić to w CGI.
za pomocą sieci neuronowych można tworzyć naprawdę fantazyjne rzeczy
Które "wyglądają" dokładnie tak samo nieudolne próby przeniesienia stylistyki danego artysty wklejone powyżej. To są potworki. Czasem śmieszne, a czasem wręcz groteskowe i przerażające niczym potworniak przypominający głowę niemowlaka z zębami na czole.
Tak w ogóle, sam fakt, że rozmawiamy jedynie o kopiowaniu i naśladownictwie, oraz o tym jak daleko jeszcze do momentu,
No dobra, a teraz coś przynajmniej w FullHD?
Bo rozmycie daje dodatkowe złudzenie, a mózg nadrabia.
Do tego za mało dziur w drodze, żeby wyglądało jak u nas.
No i około 1/5 filmu jest ciężarówka do której dojeżdża auto. W której drzwiach odbija się niebo i budynki - zamiast warstwy kurzu i napisów w stylu "brudas" czy "umyj mnie". Także mało realnie to wygląda. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@smiech2: W tego typu demonstracjach treść jest z reguły nieprzypadkowa - najczęściej dobiera się ją tak, aby zademonstrować najmocniejsze punkty własnego wynalazku, a dyskretnie odciągnąć uwagę widza od tego co mógłby zauważyć że jest nieidealne...
( ͡° ͜ʖ ͡°)