Halo!! Czy IKEA mnie słyszy ??
Zauważyłem że IKEA szybciej reaguje na reklamacje drogą "Wykopową" niż poprzez wskazany w regulaminie adres mailowy dlatego załączam zdjęcia tego co od IKEA otrzymałem w ramach zamówienia internetowego. Na 10szt dostarczonych krzeseł 6szt było połamanych albo poobijanych. Dotyczy: zamówienia nr...
pmpmp07 z- #
- #
- #
- #
- 259
Komentarze (259)
najlepsze
Ostatnio jak zamawiałem paxy, to jeden okazał się złamany w pół. W 5 dni po złożeniu reklamacji przyjechali panowie, przywieźli nową szafę, zapytali czy złożyć i jeszcze maskotki dla dzieci przywieźli w ramach rekompensaty.
Jak składałem kuchnię z Ikei ze 3 lata temu, to szuflady z wywierconymi we frontach otworami na uchwyty mogłem zwrócić bez żadnych
1. Dostałem maila z informacją, że kończy się promocja - "kupujesz i 10% masz na następne zakupy". Nie było w mailu linka do regulaminu, nie było informacji, że tyczy się tylko zakupów w sklepie a nie w internecie.
2. Zamówiłem artykuły za 400zł.
3. Nie dostałem profitu.
4. Kontakt telefoniczny z Ikeą - no rzeczywiście: nie ma informacji o zakupach stacjonarnych, no nie ma informacji
Oczywiście nie było szkoda na napisanie pierwszego maila - z przekonaniem, że przecież to oczywiste, że skoro nie poinformowali klienta o wyłączeniach, to reklamację przyjmą. Potem było szkoda, ale sprawa cały czas wydawała się oczywista no i wszedłem w tryb "dla zasady". :) Ale ja nie z tych co będą się bili dla zasady na śmierć i życie, więc w efekcie...przegranym jestem ja i... Ikea.
Dostepnosc towaru lezala, szczegolnie kolekcji do ogrodu ktora w PL byla duzo tansza niz np na Slowacji. Dlatego do PL pewnie zadne palety nie jechaly.
Juz nie wspomne co sie w sklepie dzialo 2 maja albo podczas akcji na kuchnie czy pax.
Najlepsze jak IKEA rozdala te
Komentarz usunięty przez moderatora