Ponad 25 mln zł kosztowała kampania #SzczepimySię. Fratria dostała 400 tys. zł
Co najmniej 25 mln zł przeznaczono na kampanię informacyjną #SzczepimySię. Do mediów Fratrii "Sieci, wPolityce.pl) trafiło dwa razy więcej pieniędzy niż do Wirtualnej Polski. Nawet złotówki nie zarobiły Ringier Axel Springer Polska i Agora.
Logan00 z- #
- #
- #
- #
- #
- 83
- Odpowiedz
Komentarze (83)
najlepsze
Tak to działa.
Tak to działa.
bo to seniorów mamy głownie chronić.
https://www.mojanorwegia.pl/aktualnosci/mieszkaniec-domu-opieki-w-oslo-zakazony-koronawirusem-przyjal-wczesniej-dwie-dawki-szczepionki-18597.html
Ojciec Tadeusz i Sakiewicz też oczywiście zarobieni. ( ͡° ͜ʖ ͡°)