Niemiec płakał, jak liczył. Honda wygrała ranking jakości aut
„Auto Świat” opublikował raport jakości samochodów. Ku swojemu przerażeniu Niemcy nie znaleźli się nawet w pierwszej dziesiątce.
janusz_z_czarnolasu z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 438
„Auto Świat” opublikował raport jakości samochodów. Ku swojemu przerażeniu Niemcy nie znaleźli się nawet w pierwszej dziesiątce.
janusz_z_czarnolasu z
Komentarze (438)
najlepsze
@DirtyS: a i to już nie zawsze. AutoŚwiat to przedruk AutoBilda, gazetki (przynajmniej do niedawna) mocno promującej szczególnie VAGi - ale z tego co widać od jakiegoś czasu, strumień kasy wysechł i AutoBild coraz śmielej pozwala sobie krytykować niemiecką motoryzację. Do tego stopnia, że w testach innych aut nieraz można zobaczyć prztyczka w nos dla ichniejszych samochodów.
@MaxVerstapen: dawno chyba nie jeździłeś VAGiem... A szczególnie najnowszym Golfem i jego rodzeństwem. Ani to specjalnie wygodne, ani specjalnie ciche (ale za to jak fajnie poskrzypuje), a na miejscu to tam są... no zegary, kierownica, pedały i wybierak skrzyni - ale mocno się postarali, żeby koncertowo spierniczyć ergonomię, intuicyjność i wygodę obsługi.
masz tu plusa (
https://www.whatcar.com/news/the-uks-most-and-least-reliable-car-makes/n20072#22
https://www.reliabilityindex.com/top-100
https://www.carbuyer.co.uk/reviews/recommended/most-reliable-cars
Niemniej jednak jest mnóstwo ludzi którzy ndal myślą że auta z niemiec to cud techniki, pewnie tylko dlatego że są droższe od innych, a przecież droższe to musi być lepsze :)
Oglądałem wywiad z posiadaczem Campera (VW T4). Auto prawie trzydziestoletnie, a jeździ nim po całej Europie, a nawet Azji i jedyna usterka to pęknięcie paska klinowego o wartości kilkudziesięciu złotych.
Powiedział coś takiego:
"O te auto się nie martwię, bo jest z czasów, gdzie było konstruowane żeby jeździć, a nie się psuć jak jest dzisiaj".
Kiedyś klasa premium to były porządne samochody, dobrze zaprojektowane i solidnie poskładane, żeby służyć właścicielowi przez długie lata. Dzisiaj to znaczek na masce, reklamowa przyjazność dla środowiska i ilość drogich gadżetów na wyposażeniu.
Co by nie mówić większy polot mają Francuzi i Włosi gdyby nie ich jakość :(
No nic dziwnego, skoro te auta dłużej stały w ASO niż jeździły po drogach xD
To oczywiste, że o egzotyczne auta właściciele dbają lepiej, ale tych sportowych marek i modeli jest więcej, a
@Project_Yi: Renault, Renault i Pegłegot. ¯\_(ツ)_/¯
przyklad na Audi S6:
Jak poszukasz na necie to znajdziesz więcej ludzi męczących się z elektronika w autach tego koncernu. Wiec problem jest.